Tillväxt ultraljud imorgon! Yeey!!!

Åå herregu vilken dag! Jag e heeeeelt slut!
Vi vaknade av att en vän till oss sa att vi kunde få låna en lastbil o ta de sista från gamla lägenheten hit till nya så de va bara o tuta o köra.
Vi hade myyyycket mer kvar där än vi trodde. De är påsar o kartonger överallt här hemma så man kommer knappt fram. Usch vad jobbigt! Hur ska man orka packa upp allt? Känns som jag hellre slänger allt istället... Plus att man måste städa den gamla lyan oxå...orkar inte!
Helt värdelöst när man inte kan hjälpa till o lyfta heller. Klarade av några lätta påsar sen började de strama i magen så jag fick inte röra mer för C. Han o hans kompis gjorde allt själva. Riktigt duktiga har dom varit idag. Direkt efter att dom flyttat så va C tvungen o åka o hjälpa till på jobbet en stund o sen åkte han o hans vän o spela tennis i 2 timmar. Fattar inte hur mannen orkar!!!
Vi tyckte vi förtjäna en middag efter allt slit så vi gick på en lite finare restaurang ikväll o åt. Kommer ändå inte fram i vårt kök för o kunna fixa nått... C drack tom ett glas rött :) Ovanligt faktiskt....

Imorgon lär de ju bli upprensning här hemma o storstädning i gamla lyan...suck. Men sen klockan 15 ska vi få gå o smygtitta på bebben för sista gången innan han kommer ut =)
Vi ska göra ett tillväxtultraljud. Dom vill se om han växt som han ska vilket jag tror han har eftersom min mage e bauta.
Ska bli intressant o se om han fixerat sig oxå. Dom 2 sista dagarna har de verkligen tryckt neråt o svidit till ibland o om de jag hört stämmer så kan de vara ett tecken på att han lägger sig tillrätta. Hoppas han gjort de. Då behöver man inte bekymra sig för att han inte ska ligga i position när de e dags. Han har ju legat med huvet neråt sen vecka 26 så de e inte konstigt om han fixerar sig nu. Dutti han e. Förbereder sig för resan ut =)

Ne nu ska jag massera min stackars mans rygg. Han förtjänar en massage efter allt slit idag.

Återkommer imorgon. Föhoppningsvis med en bild på vår bebbe ;)

Nati natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0