Svärföräldrarna på besök

Idag kom mina svärföräldrar hit o dom va underbara! Dom hjälpte oss massa med barnkammaren så nu ser de lite mer fixat ut där.
Vi satt upp gardiner o byggde ihop skötbordet o lite sånt. Dom ville komma imorgon igen o hjälpa med att bygga ihop hans byrå till hans kläder. Så gulliga! All hjälp uppskattas verkligen med tanke på hur jäklans irriterande lite jag orkar per dag...
Dom gillade verkligen vår nya lägenhet :) Speciellt sängen!

Jag har lovat en bild på den så varsågod....






Konstigt...den ser så liten ut på kort o stor ut i verkligheten medans min mage ser stor ut på kort o liten...okey okey, MINDRE ut i verkligheten...hmmm.

De enda vi funderar på e om vi ska ha såna där transparanta gardiner runt hela eller bara längst ut som vi har nu... Jag e sugen på o hänga runt hela sängen. Ska iaf testa o se om de blir fint.
Vi älskar den här sängen! Den finns på Billiga Nisses i Västerås om ni vill ha!

Nu en fråga till er blivande mammor som e runt min vecka eller för er som varit gravida.... Varför e jag såååå törstig???? E ni de? Mamma blev jättenervös när jag sa de o hon har fått 8 barn så då blev man lite skrajsen. Jag har mer sug för o dricka nått än för mat. Dricker hela dygnet runt...o jaa jag har ett helvete sen på natten när jag måste pinka fyrtielva ggr...ufft.
Här e de jag älskar mest o dricka...



MER svartvinbär o hallon


Har fått sån craving på den här drickan att jag dricker minst 2 st per dag. Bara under filmen igår på bion så drack jag 2.
Ni kan väl höjta om ni känner igen fenomenet.


Nu ska mandy ta sig ett skönt bad.

Byye byee!

Kommentarer
Postat av: Mattan

Du.. det är HELT NORMALT att dricka mycket under senare delen av graviditeten... Du kan ju tänka dig hur mkt vatten bebben behöver och vätska som du måste tillföra kroppen för att allt ska cirkulera och gå runt till er bägge två =)

Så oroa dig inte för det! Drick så mkt du orkar.. det är bara bra...

2009-06-16 @ 23:00:22
Postat av: Amanda

Tack hjärtat!!!

2009-06-16 @ 23:18:44
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: P-L

Skit snygg Amanda, jag VILL OXÅ ha en sån säng.. hehe

2009-06-19 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0