Ingen bebbe än...

Jag kanske borde uppdatera så ni inte får för er att jag ligger på BB med en färsk liten bebbe i famnen...

Än har han inte kommit. Jag hoppas han stannar iaf 2 veckor till i magen men barnmorskan e osäker. Dom kan inte säga vad de e som orsakar sammandragningarna så imorgon har vi fått tid till ett extra ultraljud för o se vad som händer i magen.
De e mest på kvällarna dom lite starkare kommer o dom brukar komma ca en gång i halvtimmen. På dagarna känner jag bara obehag o som lite molande mensvärk.
Tror de e vanligt så här i slutet men när jag va på BB i midsommar så hade jag, enligt deras maskin, 4 sammandragnigar på en halvtimma så jag tror de kan va de som gjorde dom lite hispiga. Nu e de lugnare iaf o de enda vi kan göra är att vänta o se om ultraljudet imorgon ger oss nån ny info. Får ju kika på bebbe oxå :)

Nu ska jag fortsätta bygga ihop lådorna till hans byrå så jag kan lägga in alla hans kläder där. Sen blir de vila för mandy även om solen lyser idag. Har ingen ork o gå runt. Trött trött.... Plus att lill syster har åkt hem så jag e lite deppig över de. Hon har varit sånt underbart stöd under vår lilla dramatiska helg. Bästa lillsyrran har jag!

Ps. Gick in i vecka 35 idag =)

Adiooos!

Kommentarer
Postat av: lili

naaaaaaaaaaaaaaaaaaawww!!!!

tack!!!!!

pöööööööööööööss

2009-06-23 @ 00:41:55
Postat av: Ella

Hej jag vet att dettaa inte angår mig.. men när man läser din blogg känns det som tt man känner dig på något sätt. Jag undrar verkligen varför du och din fästman har haft problem förutom att han suttit inne.. Har detta något me era religioner att göra?

2009-06-23 @ 22:34:09
Postat av: Amanda

Heej Ella!!! Som jag sagt förut, de e bara o fråga på ;)

Vi har inte haft problem med våra religioner. Vi e båda kristna o uppvuxna som kristna.



Våra "problem" vi haft handlar mest om min familj som har varit emot att vi är med varandra...vilket kanske kan vara förstårligt att dom kände när jag satt o vänta i 5 år men nu är de bättre.

Tyvärr är de en familje medlem som inte vill ha kontakt med mig pga att jag är med C men jag kan ju inte göra så mycke åt andras val så de är som de är...tyvärr. Hade önskat att de inte va så.



Några av mina andra syskon (har 7 st) känner kanske lite oro men dom stöttar oss o önskar oss all lycka ändå så de känns bra.

Inte alltid lätt kanske att se sin syster vänta så länge på nån som sitter i fängelse men C kämpar på med att "bevisa" att han är bra o inte den som man tror han är när man hör att han suttit inne.

Jag skulle ju inte varit med nån som inte är bra så dom flesta litar nog på mitt omdöme ;)

2009-06-23 @ 22:51:55
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0