Igår firade vi 9 år tillsammans!!!

Kan ni förstå? 9 hela år har vi lyckats hålla ihop. De e underbart. De har ju inte direkt varit lätt alla gånger men dom bra stunderna har lätt överröstats av dom lite svårare o de är nog de som gjort att vi lyckats hålla ihop igenom allt.
9 år låter så mycke. Tänk att nästa år e de 10 år! Då måste nån komma med en medalj till oss haha!
Undrar om de betyder att man e gammal när man haft samma partner i 9 år...hmm.

Vi spenderade iaf dagen tillsammans med att shoppa nya möbler till vårt hem :) De behövdes o vi hade riktigt skoj. Sen va C tyvärr tvungen o jobba några timmar men efter de tog vi en promenad till stan o åt en underbart god middag.
De va på en libanesisk restaurang här i Västerås. Ingen av oss har ätit där förut o jag vet inte om de va för att vi va riktigt hungriga eller för att maten verkligen va supergod men de va bland de godaste jag ätit på länge! Mysigt va de oxå :)




C tog en tallrik med olika Libanesiska godsaker...





...med ett glas rött...



...och jag tog en entrecote bit med min favvo, potatisgratäng till...



Ååå vill ha den här tallriken framför mig NUU!

(Jag har fler bilder men datan vill inte riktigt nu...)



Riktig mysigt 9 års firande hade vi. Gjorde lite andra saker oxå men de minnet vill vi hålla för oss själva ;) ...och NEEEJ Natta jag menar inget snusk nu!

Vi har hållt på massor med hemmet sista dagarna. De e så mycke o packa upp o greja med så de känns som de aldrig tar slut. Dessutom all montering av våra nya möbler...ufft. Du har vart så duktig älskling!
Sängen e uppe nu iaf:) Den e så häftig! Måste fixa en bild så ni kan se.


Sista dagarna har jag sovit dåligt.
Jag har fått symptom från levern som jag hade INNAN jag började med kortison. De kliar otroligt mycke om händer o fötter o speciellt när man ska sova. Riktigt frustrerande! Sov ingenting häromnatten. Jag äter ju fortfarande kortison så jag förstår inte varför dom symptomen kommer tillbaks. Läkaren sa att allt kan ändra karaktär o då hjälper inte kortisonen. Hoppas inte de har hänt. Åkte iaf till lasarettet i förrgår o lämna ett brev till han för o berätta vad jag kännt. Jag hör ju inget i telefon så de va bättre o lämna ett brev. Får se om han svarar....

Dessutom så ramlade jag häromdan när jag va på stan med C :( Min balans e ju kaos o de kom massa folk mot mig o jag blev lite virrig o ramla precis när jag skulle gå över gatan. Inte kom jag upp heller så jag skrek på C som nästan hade kommit över o inte märkte att jag ramla. Stackarn, han såg helt panikslagen ut o sprang o hjälpte mig. Jag skrapa upp hela knät så brallorna gick sönder o de rann blod :( men de sket jag i. Jag va bara sååå jäkla rädd att bebben hade fått sig en smäll. Stackars älskling, han va så duktig o fick mig verkligen lugn igen. Fast han blev nog oxå rädd.... På kvällen när vi låg i soffan sa han att han fått jätte ont i hjärtat när han såg att jag ramlat :( 
Vaknade iaf nästa dag av att min kropp gjorde ont nästan överallt. Fattade inte riktigt varför tills mami påminde mig om att jag ramlat. Man får väldigt sköra leder när man har lever problem o de har jag märkt kan jag säga. Hade skitsvårt o röra mig i 2 dagar efter mitt lilla fall. Jaja, bebben mår prima iaf :) Va ju hos barnmorskan häromdan o hon sa att allt va bra.

De enda e att jag inte får gå över gatan själv för C längre...hahah!


Nu ligger jag här sömnslös medans min tjockis, som jobbat sen 10 o varit ute o firat sin vän ikväll, ligger o sussar skönt.
GRATTIS till dig A!!!

Ska nog ta o läsa lite bloggar ;) Hade igentligen tänkt skriva om hur jag o C träffades o blev in lööööve eftersom vi firar 9 år tillsammans men de kanske inte e så intressant för andra som för oss haha!

Ha en skön helg!

Ps. GRATTIS JANICE TILL STUDENTEN!!! BRA KÄMPAT!


Kommentarer
Postat av: Natta

GRATTIS till 9 år :D !!

Och du jag vet nog vad ni gjorde....hehehe ;)!!

2009-06-13 @ 10:27:25
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Ella

Va roligt, Grattis till er :) det skulle va jätte roligt att höra hur ni träffades nu när ni hållt ihop så länge!



MVH Ella

2009-06-13 @ 21:13:59
Postat av: Amanda

Din fuling Natta...



Ella jag skriver gärna om vår lilla historia :) Trodde inte de va intressant för andra än oss men jag ska fixa ett inlägg om de. Man kan ju alltid hoppa över de inlägget om man inte e intresserad ;)

Tack för gratulationerna snälla du!

2009-06-14 @ 00:39:24
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0