Inlagd på BB...

...och inte för att jag e igångsatt utan för att mina gallsyrevärden pekade på att jag hade hepatos (vilket jag misstänkt hela tiden...). Nu ska jag ligga här i några dagar för att medicineras o om de inte sänker värderna så blir jag genast igångsatt, vare sig jag vill eller inte. Hepatos e inte farligt för kvinnan, även om klådan kan göra en knäpp, men den e livsfarlig för bebisen. Gallsyra sprids i kroppen eftersom levern inte klarar av att bryta ner den o de gör så bebisen kan få syrebrist o, ja ni vet...vill inte ens skriva de....
Om jag förstod rätt så e de det de handlar om men ni kan ju googla hepatos om ni vill...
Nu va inte mina värden skyhöga som tur är så förhoppningsvis hjälper medecinen men igentligen vill jag bara få ut bebben nu så jag slipper oroa mig för honom :(

C har varit med mig hela tiden. Vi vila på världens minsta madrass o sen handla han lite mat. Nu vill dom att jag går till hudkliniken så dom kan titta lite om jag har fått några utslag...vilket jag inte har men däremot rivsår o sår från allt kliande.

De e helt okey o vara här. Vi har ju inte haft tv sen vi flyttade men de har dom här i dagrummet så idag kommer jag äntligen få se ett till avsnitt av Barnmorskorna :) Plus att jag har min lilla data ;)

Jätte mysigt med alla nykläckta bebisar som e här i dagrummet o korridoren. C e helt lyrisk o vill att jag ska komma o titta hela tiden haha. Snart kanske han går med sin egna lilla bebbe här :)

Nu ska jag iväg o träffa hudläkaren.

Vi hörs nog imorn...(brist på annat att göra här...)

Adios

Kommentarer
Postat av: Linda

lycka till nu. det kommr att gå bra för er hoppas jag.

2009-07-01 @ 18:34:14
URL: http://bortomdig.blogspot.com
Postat av: S

Tänk.. snart kommer de kanske tårar av glädje fram... =).. lycka till

2009-07-01 @ 22:25:28
Postat av: THeZZaN

Stackars. Den där klådan låter inget rolig.

Kanske lika bra lill-skrutten kommer ut. Det verkar han ju ändå bestämt sig för! :)

tänker på er

2009-07-01 @ 22:35:22
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: Sanna.

Vännen.. Allt kommer gå bra till sist. Tänker massa på er! Kramar Sanna

2009-07-02 @ 11:03:18
Postat av: Amanda

Ni e underbara! Tack tjejer!!!

2009-07-02 @ 22:38:34
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Frida

Lycka till!! Usch va jobbigt med all klåda & oro, men nu är det snart över! Snart är din bebbe här.. <3 Håller tummarna!!

2009-07-03 @ 00:40:25
URL: http://mittlivsomartist.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack Frida! Hoppas du slipper de här...inte roligt kan jag säga....

Puss på magen ;)

2009-07-03 @ 22:52:17
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0