Still in Thai to the land

Idag vaknade jag med en svullen tumme. Den klia o gjorde massa ont. Fattar inte va som hänt den. Kanske nån jumbo mygga som nafsat på den inatt. Försökte ta kort med min normala tumme o den svullna tummen så ni skulle se skillnaden men de gick inte så bra. Man behöver tydligen minst en hand för o ta ett kort.

Igår åkte jag o C med några härliga japaner ut med en sån här båt...




till en jättefin ö. På vägen dit så stanna vi i havet o snorkla. De fanns så många konstiga firrar i vattnet!!! Helt sjukt! Vi såg en lysande turkos fisk som jag gillade. Så häftig!

C blev lite sjösjuk så han låg i min famn o sov mest unden hela båtturen.
Vi åt jättegod mat där o sen gick jag o C runt o leta krabbor o samla snäckor haha.
Vi såg en hel del krabbor...




Blää läskiga.

När vi kom tillbaks till hamnen så var det maaaassor me apor överallt.



Lite creapy faktiskt.


Idag ska jag bara ligga vid poolen o tycka synd om min tumme sen ska vi in till Patong där några av våra vänner bor o grilla lite mmm.


Förresten till er där hemma! Jag tappade bort min älskade mobil i flygplanet på vägen hit så om ni har skickat nå mess efter de så har jag inte fått de så ni vet. Just nu har vi ett Thailändskt nr men ska fixa ett nytt så fort jag kommer hem.
Iförrgår ringde förresten en från företaget till vårt sim kort o sa att vi vunnit ett pris på vårat nr. Vi blev super glada!!! Vi hade vunnit....en hel vattenflaska!!! Hahaah!! Gu va vi garva. Dom kostar 6 baht här i Thailand. Dela 6 baht i 4 så får ni värdet i svenska kronor...
Tack så myyyycket!!!
Jag skulle tycka de va skitjobbigt att ha de jobbet o ringa folk o säga GRATTIS ni har vunnit...en vattenflaska! Jaja vi e jätte tacksamma iaf.


Nu ska jag ätaaaaa!!!

Kisses från Thailaaand!


Kommentarer
Postat av: Mattan

Pepparkaksgubbar har ni blivit iaf... Det kan man ju inte påstå att man blir här hemma! Det blååååser kaaaallt.. =D

2009-01-12 @ 14:09:41
Postat av: Amanda

Usch! Stackars er=( Längtar inte hem direkt...

2009-01-14 @ 10:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0