Sjuk=(

Ufft...jag e sjuk. Feber o ont i halsen. De e C som smittat mig. Han blev sjuk sista dagarna i Thailand o nu e jag de. Bläää! Men jag överlever nog. Har laddat upp med te o halstabletter.

Igår kväll blev de myspys me hemlagad pizza som C gjorde o några av hans polare o deras söta flickvänner kom o åt med oss. De va riktigt mysigt men lite pinsamt för vårt hem såg ut som en bomb men jaja.
Dom hade med sig maaassa godis o bullar o kakor o de bästa av allt...de va BARA till mig!!!=) Haaha! Men alla fick smaka. Snällt av mig va?

Den här bebisen som kommer e den första i C:s vänkrets så jag tror den kommer bli rätt bortskämd....men de e bara kul. Dom kan ju räkna med att bli tvingade att sitta barnvakt mhm!

C är i tvättstugan just nu o sen ska vi fixa lasange till lunch mmmmmmmm!
Vi träffade aldrig våra familjer igår så om jag mår bättre ikväll så åker vi dit med presenterna. Annars blir de nog bara slapp i soffan med massa te.

Nu kom C så nu e de lunch dags!! YEEEY!!!!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Natta

Jaaaa !! Du är sååå snäll som bjöd på dina bullar :D !! Tack Mandis :* !! Syns snart Kram

2009-01-26 @ 21:27:37
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag minns inte att jag lät dig smaka...din lilla TJUV!

2009-01-27 @ 19:34:51
Postat av: Natta

Hihihi :D !! Jag vet att du ÄLSKAR mej ändå ;) !!

2009-01-28 @ 20:14:14
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0