Hej hååå hej håå!

Hej mina vänner! Här osar de för fullt från kastruller o ugn! Jag o sistra lagar massa gott o de luktar underbart!
I år för första gången så ska vi inte vara hos mami på julen...vi ska va HÄÄÄR! Jag kan tillägga...har 7 syskon o vissa har sina respektive med sig plus baaarn! Alla ska ta med sig nått men mamma e lite krasslig så vi ordnar de som hon hade ansvar för här oxå. Längtar till o få äta allt! Ska bli så mysigt!
Har pyntat massa här hemma. Kan visa min öppna spis.

Innan julpynt...



...o med julpynt :)



De står Adam på sockan :) o en liten julklapp ifrån hans mamma o pappa :)

De här kommer bli bästa julen i mitt liv nu när Adam firar med mig!!!


Måste tillbaks till kastrullerna o sen blir de spelkväll me familia o sistra men jag lovar att svara på kommentarerna ni skrev i förra inlägget så fort jag kan.

Ha en underbar jul goa läsare!!!

Kommentarer
Postat av: Lucky

OOh vad mysigt att ni ska va hemma hos er i år!!! Det måste kännas speciellt för dig, vad mysigt med alla syskon (jag känner igen mig...ha haaa....typ 100 pers samlade, "mas o menos" ;) )



Men hur som helst så ville jag bara önska er ; EN SUPER MYSIG JUL OCH HOPPAS NI HAR ETT MAGISKT ÅR FRAMFÖR ER.

Ge adam tusen pussar från moster Lucy (du får en från mig oxå, hehee) och ta hand om varann.

Un beso muy, muy grande.

2009-12-24 @ 01:20:09
Postat av: Lucky

Förresten glömmde säga att det blev jätte fint vid öppna spisen....very nice.

2009-12-24 @ 01:21:46
Postat av: Mattan

Åhh vad mysig din öppna spis blev!!! Hoppas du och hela familjen får en oförglömlig jul nu! Hälsa så gott.. och till er alla.. från oss alla.. EN RIKTIGT GOD JUL!!! ;)

2009-12-24 @ 07:15:14
Postat av: Josse

Haha ja det är en kissemiss i bilen. Inte så ofta man tar med katten på en åktur ;) Hoppas du haft en mysig jul! Kramar

2009-12-28 @ 23:38:01
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Josse

Jag har beställt sjalen från babyboden.se! Läs gärna på sjalbarn.se där finns massa bra tips om bärsjalar och om att bära barn :) Jag är helt frälst hihi. En bärsjal avlastar otroligt bra och jag får aldrig ont i axlarna.. det är den stora skillnaden motför en babybjörn sele tillexempel. En bärsjal är både ergonomisk för bärare och barn! Min Frida ääälskar den :) En vävd långsjal kostar endel pengar men det finns begagnade och sen kan det vara värt det. Är det något du undrar över om sjalar så fråga, så försöker jag svara iaf.. är ju ganska nybörjare jag med :)



Hoppas du får ett riktigt gott nytt år! Ta hand om dig! Kramar J

2009-12-30 @ 21:12:19
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0