Lördag!

Hola chicos y chicas!

Sitter hemma själv med datan. Har rätt mysigt fakiskt. Tända ljus o en kopp te, nyvaxad o frieesch hahaa o bebben kickar på=) This is life...
C är med sina polers ikväll. Igentligen ska jag oxå iväg om jag bara kan ta o pallra mig upp ur soffan... De e ett litet tjej party hos Natta idag o sen ska dom ut o dansa...inte jag ,DOM... Jag försöker få dom o komma hit istället för jag e för lat för o försöka ta mig dit men vi får se om alkisarna dyker upp. Natta kikar nog förbi o berättar skvaller efter krogen ;)

Igår va jag lite med C o hans grabbar. Vi var o åt på grekiska här i stan o sen gick vi till biljardhallen o spela flipper o nå bilspel o massa annat. Efter de skulle vi dra o åka go kart (jag skulle titta på. Vågar inte åka med magen.) men i sista sekund blev de ändrade planer o jag drog med natta o handla mat istället. Hon körde mig till ett litet romantiskt ställe vid vattnet med utsikt över hela västerås för o äta vår mat. Hahaha vilken tjej alltså ;) De va mysigt o sitta där o snacka skit o äta gutt. Ta mig dit igen Natta!!!

Idag vakna C sent så jag drog med mamma o syster o systerdotter till en loppis som tydligen e varje lördag. Hitta självklart ingenting där så drog hem o väckte C o tog en promenix med han på stan. Vi köpte jättegod färsk frukt på stora torget o sen åt vi kulglass mmmmmmmmm! De va så varmt i Västerås idag! Helt sjukt! Men härligt!
Sen åkte vi hem o käka lunch...som han hade förberett till oss kl 1 på natten igår...hahaha crazy!

Nu ska jag kolla till Natta lite o se så hon inte hamnat under bordet...

Lämnar er med en bild på mig som liten mini mandy.
Tror ni vår bebbe kommer va lik mig?




PS. Jag var så blyg när jag va liten så jag våga inte ta kort. Om ni kikar noga till vänster om bilden så ser ni en hand som håller i mig så jag ska stanna...hahaha! Shy girl!

Kommentarer
Postat av: Natta

Hihihi så söööööt :D

2009-04-26 @ 13:17:28
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0