Hola bambinos!

Vi har fått tillbaks datan=) Fast ett av felen e inte fixat märkte vi igår så den måste in igen=(

Förutom data problem så leker livet just nu=) De va länge sen jag mådde så här bra o va så här lycklig som jag varit sista tiden. Allt går bra...förutom hörselproblemen da, men där får jag ha tålamod... Bebben sparkar o verkar må fin fint o min fästman o jag mår som en kung o drottning. Allt e härligt just nu!

Hörseln e som sagt samma. De går upp o ner...
För ett tag sen fick jag ett brev från min öron läkare här i Västerås. Vi har igentligen avslutat vår kontakt eftersom Uppsala tog över mitt fall men läkaren i Uppsala ringde upp henne o bad henne göra fler test på mig. Anledningen e att dom fick höra att min hörsel blev bättre när jag blev med barn o därför tror dom nu mer o mer att de e nått immunologiskt (eller va de heter) o vill kolla lite till. De skulle ju va underbart om de va de för då kan man kanske ta medecin så de blir bättre men problemet, som dom inte vet än, är att de blev ju sämre igen när jag vart gravid i ca 3-4 månader.
När vi var hos barnmorskan så sa hon att de finns ett ämne i kroppen som minskar runt den tiden på graviditeten men hon visste inte va de hette o skulle kolla upp de till nästa gång. Kan kanske va en ledtråd till mina läkare o man kanske kan försöka höja de ämnet i kroppen igen men nån slags medecin...vad vet jag. Vi ska träffa henne nästa vecka så vi får se vad hon säger...

Min mage e stor nu ska ni veta. De börjar bli lite tungt o jag blir snabbt andfådd men jag mår prima. Lite ont i ryggen ibland om jag går i höga skor för mycke men de e allt. Jag har haft tur! Hittills iaf....
Jag o C brukar ligga o kolla på magen. Den rör sig åt alla håll när bebben kickar eller rör på sig! Lite freaky att se men häftigt!

Så här grandiosa e jag nu=)






Stor va?

Imorgon ska vi på vårt första "inför förlossningen möte". Ni vet då man lär sig andas (chi chi chi hoo) o får se o höra hur en förlossning går till. C sa att han vägrar stanna om dom visar en film på nån som föder haaha!
Mötet e från 8.30 till 12.30..UFFT!!!! Allt för dig min bebbe...allt för dig...

Förra helgen va vi på hans brors sons dop. De vart lite känslosamt för mig o C för vi började tänka på att snart e de vår tur. Fick kämpa med att hålla tårarna tillbaks där ett tag. Speciellt när vår bebbe började kicka i magen där inne i kyrkan. Längtar efter dig min baby.







Nu måste mandy o bebben få i sig mat.

Until next time! Byye!

Kommentarer
Postat av: Line

Världens vackraste gravida kvinna!!!! shiiiit vad snygg du är!!

2009-04-21 @ 21:52:33
Postat av: Amanda

Line! I wish...men tack ändå. Man känner sig fuuuul ska du veta... Gått upp 5 kilo oxå=( Men who cares! De e sååå värt de ju=)

2009-04-22 @ 18:13:47
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0