Va e de för fel på mig???

Mina sömntider e helt knasiga.
Jag har oootroligt svårt o somna o när jag gör de...runt 1 (om jag har tur) så vaknar flera gånger o får tvinga mig o somna om tills kl blir 5..då e de OMÖJLIGT o somna om så jag går upp. Sen känner jag mig helt hängig men alldeles för rastlös i benen för o somna om tills kl blir runt 13. Då kan jag inte hålla upp ögonen o sover till typ 18-19 osen börjar hela karusellen igen... Jag orkar inge mer. Jag orkar inte göra nått för min kropp känns helt upp o ner så jag e bara hemma (förutom när jag rastar vovve) o skiter i att hänga på kompisar på massa kul.
Måste fixa de här... Funderade lite o de KAN vara att jag e rastlös för att de e så nära nu tills Chris blir släppt. En månad EXAKT idag=) Jag e nog lite uppspelt över de tror jag...

Igår va jag med mina underbara föräldrar i Katrineholm o hämta en soffa. JIPPIEEE!!! Mitt vardagsrum har stått helt tomt o användes inte i princip men nu har jag flyttat dit tv:n o de e så skönt o kunna använda ALLA rum i sin lägenhet.
Jag e jättenöjd med soffan och jag e såååå tacksam att mami o Lelle skjutsade mig dit. Dom e underbara!!!





Fin va? Älskar dom breda armana...

Nu fattas de lite smågrejer o sen e mitt hem klart för Chris hemkomst o massa mysiga kompiskvällar=) Skönt de ska bli!
Jag gillar verkligen min lägenhet.

I helgen har mama o Lelle vart här o ätit tacos me mig. De va supermysigt. Jag berättade om dramat när de va en flygkrash o dom blev lite tårögda. Kanske rörda av att vi bryr oss...i dont know....

Nu e jag lite seg o ska gå o försöka sova...kl e ju 2 så jag kanske lyckas...även om jag kommer vakna igen om 4 timmar....suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0