Stackars Dico =(

Han e fortfarande jääättedålig i magen.
Vaknade inatt av att de lukta äckligt. Trodde inte en lukt kunde väcka en men tydligen. Gick o kika o japp, han hade bajjat inne... Gud så han skämdes=( Han hängde med huvet o kika upp lite osäkert på mig med svansen mellan bena. Hundar hatar ju verkligen att behöva bajja eller kissa inomhus efter att dom blivit rumsrena.
De som e så hemskt e att han måste ha pipit o gråtit en massa innan men jag hör ju inget. På natten tar jag dessutom av mig hörapparaten så de lilla jag hör med den hör jag inte ens.
Han bajja precis vid dörren till baksidan så han har nog stått där o velat att jag ska komma o öppna...stackarn.
De enda jag kunde göra var att lämna bakside dörren öppen utifall han ville ut igen eftersom jag inte skulle höra. Efter några timmar vakna jag av att de va iskallt så jag gick o stängde men sen i morse när jag vakna o gick upp så hade han bajja inne igen...vid bakside dörren. Stackarn vilken hemsk natt han haft.
Undrar om han förstår att jag inte hör längre... Tänk om han tror att jag bara inte brydde mig när han grät=(

Ska bli så skönt när min boy kommer hem, både för mig och Dico...


Min lilla plutt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0