:S

Fuck...jag råka shoppa när jag va på stan idag...
Köpte ett par stövlar :S.......jaja jag köpte en klänning oxå...okeeeeeeeeeey daaaaaaa jag köpte en till halsduk...o en lotion o en skrub....FAAAAAAAAAAN! Nu e jag nog pank...

De va iallafall en toppen dag me 3 av mina systerdöttrar o en av storesyrrorna.
Tom EMD eller va dom heter va i stan o hade uppträdande i Gallerian meeen de va ju inte så intressant för mig som bara hör oljud när de spelas musikaa.


Jag hatar när man blir så uttråkad så man klipper lugg...
Har ni vart så uttråkade så ni klippt lugg nån gång? De har hänt mig kanske 6 ggr i mitt liv o de blir alltid lika katastrofalt resultat.
Kanske smyger in en bild sen så får ni säga va ni tycker...
Jag tror jag kommer få spö av min frisör-kompis...hon hatar lugg..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Väntar på bild :) Tror nog att du är lika fin som alltid, finns inget som kan förstöra en skönhet som dig :)



Köpa massa halsdukar :) Du kan göra som mig... och göra en själv! Jag tror jag kommer vara klar i slutet av veckan, om jag har tur.



Kraaaam!

2008-09-29 @ 03:13:41
URL: http://miniego.blogg.se/
Postat av: Amanda Mendoza

Haaha tack Anneli vad snäll du är :) Jag ska ordna en bild så du får se.



Jag kan inte sticka gumman :( Annars hade jag kanske lattjat me lite garn o fixat min egen halsduk. De e ju roligare o ha en som ingen annan har...kanske ska be mami lära mig sticka...

2008-09-29 @ 09:01:08
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0