Norrköping

Ååå vilken kulig helg jag haft! Har skrattat maaassoooor!

Vi hitta på massa skoj.
David bjöd på middag o sen ville David ta oss på en sightsing så vi promenera runt lite. Efter de gick vi o dansa lite o sen handla vi massa skit på macken o drog hem o kolla film.
Dagen efter laga vi pannkaksfrukost o sen åkte vi till Linköping o hämta Közas syster o körde mot Söderköping till ett outlet där vi shoppa loss lite. Vi skulle igentligen bowlat efter de men vi blev sugna på köttbullar o mos så vi drog o handla o sen hem o laga..mmmm...de va gott. Sen överasska David med en tårta han köpt till oss så vi fika o skratta massvis åt Köza o David som fulade sig me tårtan... Skulle vilja visa er men dom bilderna hann jag aldrig lägga in i datan (Vi använde Davids kamera) men kanske kan ordna de...
Sen vart kl. 20 o de va dags o börja köra hem igen.
Tack grabbar o syrran för en rolig helg!!!


Visar lite bilder...hade velat visa fler roliga kort men de blir för mycke så jag valde ut några st.



Här e gänget






Vår polare, rapparen Köza, hade haft spelning i Norrköping dagen innn vi kom så han stanna över helgen med oss=) Skitkul kille!





Dom TVINGADE mig o gö den här posen!!! Står jättehögt upp med höga klackar o dålig balans...inte bra...




David körde lite "monkiebusiness"






Vi o Köööz på sightsing i Norrköping!!





Dagen efter ordna vi pannkaksfrukost! Mmmm!






Hade riktigt kul me mitt ägg...






Och jag klara att flippa den!!!!!!



Skrattade så mycke i helgen! Killkompisar e de bästa man kan ha...om dom e som mina homies så klart;)

Nu ska jag fortsätta äta...har ätit heeela dagen! Fattar inte va de e för fel på mig...hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0