Godmorgon!

Klockan är 5.40 o i  vanliga fall brukar jag inte ha somnat så här dags men guess what? Jag har SOOOVIIT!! Tjohoo!
Somnade runt 21 igår o sen har jag vaknat några gånger under natten o tvingat mig själv o somna om men nu kan jag inte somna om så jag säger godmorgon istället.
Nu gäller det bara att jag inte somnar sen i eftermiddag...måste verkligen vända tillbaks dygnet..

Igår va jag heeelt slut de va därför jag somna så tidigt.
Tvingade mig själv att gå upp 12 efter att ha sovit i ca 4 timmar (somnade 8) för att träffa syrran o Baloo på stan för en lunch.
Syrran bor i Sthlm men behövde komma hit över dan för o tömma hennes lägenhet som hon har här.
Vi blev rätt många tillslut på lunchen...10 st, o som vanligt va jag o syrran dom enda tjejerna... Trivs bättre med killkompisar faktiskt=)
                                                                      

                                                                         
           JAG ÅT FRUKOST...DOM ANDRA ÅT LUNCH....


Sen va det bara o börja bära. Ufft va jobbigt de va o flytta massa grejer efter att man bara sovit i 4 timmar...men vi fixade det. Sen drog jag o syrran hem till mig o myste med Dico.
När hon åkte hem sen så va det bara att kämpa med att försöka hålla upp ögonen så jag inte somna på nån knasig tid. Vill verkligen vända tillbaks dygnet.
Runt 21 messade jag med Baloo o han sa att de va okey tid att sova nu så jag la huvet åt sidan o dog i princip..haha. Men min lilla kropp vill inte sova mer nu så jag ska gå en runda me min tjockis o sen FRUKOST mmmmmmmm!!!

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0