För ett år sen...

Jag gick tillbaks o kolla lite vad som hände vid den här tiden för ett år sen i min blogg o hittade de här inlägget...hahaha! Fnissa lite åt de. Fortfarande lite småkul nu ett år efteråt...

Såg förresten oxå att läkarna trodde min dövhet var nånting psykiskt då. Lite framåt har man kanske kommit då...
Det som jag inte fattar riktigt är att anledningen till att läkarna trodde min dövhet var psykisk var på grund av att det första hörseltestet, där dom sätter på elektroder på skallen o mäter av hörseln, visade att jag hade normal hörsel (???) Sen när dom gjort det 3 gånger till så har dom sett att jag har en grov hörselnedsättning.
Förstår inte riktigt varför de första testet visade annorlunda resultat. Jag hörde ju exakt lika dåligt då.

Jag kommer ihåg hur lycklig jag var över att jag inte hade nån skada utan att de "bara" var psykiskt för då kunde jag fixa de genom o "prata lite" med mig själv. En skada går ju inte att fixa. Inte själv iallafall....

Jäjä, nu ska jag ta en runda på stan me syrran.

Ta ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0