Dog whisperer

De måste va nå fel på mig...
Jag börjar böla VARJE gång jag ser på Mannen som pratar me hundar.
Jag vet inte riktigt hundra varför men de e bara så fint på nått sätt att dom förstår oss så fort om vi bara gör de på "deras språk" o sen gillar jag hur seriös han är o hur mycke han visar att han gillar hundar. Man blir glad.
Älskar oxå när han kallar rottweilers för gladiatorer. Min bebis e en gladiator=)

                                       


Dessutom e hans vovve Daddy såååå jäkla grym!!! Älskar den hunden.


PS. Mami va o shoppa som jag misstänkte. Hon va lite putt på min låtsaspappa de va därför hon inte svara...hehe...men nu e de löst=)
Shopping hjälper jämt...


Kommentarer
Postat av: THeZZaN

åhhh... jag tittar oxå alltid på det! å daddy är ju bästaste. han kommer och fixar.. :)

2008-09-25 @ 18:36:08
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jaaa Daddy fix fix! Snacka om att han skulle få brudar om han va människa...hahahaa!

2008-09-25 @ 23:33:48
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0