Vi har pratat ut...

De höll på gå snett igen med min surprise visit till C igår...

Innan jag klär på mig o ska dra till tåget så messar jag vår vän som C är med i E-tuna o frågar vart dom ska vara om ca 50 min. Han svarar att dom ska vara hemma hos honom men att de blivit lite strul för C hade tydligen lovat att en annan kille skulle få sova i våran lägenhet o vi fick inte plats alla i vår väns lilla etta heller för han hade 3 st grabbar där på besök från Ljusdal. SHIT!
Men den här gången orkade jag faktisk inte mer. Var tvungen o se han nu så jag bestämde att jag skulle dit iaf o sen får jag väl ta sista tåget hem...vilket gav oss iaf 1,5 timma med varandra.
När jag kom fram och plingade på så bad vår vän C att öppna för de va en polare som knacka på...hehe.
C öppnade och, jag överdriver inte, han kanske stod i 10 sekunder helt stilla o bara titta på mig o fatta inget...hahaha han såg sååååå rolig ut! O chockad! Aldrig sett han så chockad i mitt liv.
Efter en stund när de klicka i hans huvud att de va jag så sprang han fram o krama o pussa mig. Sen tog han ett steg tillbaks o kolla igen i några sekunder för o verkligen se om han fattat rätt såg de ut som o sen en bamsekram igen. Han såg så lycklig ut. Vår vän stod bara o skrattade åt han för att han såg så chockad ut.
Hela kvällen sen upprepade han att han inte fattat de va jag som stod där. Han fick inte in de i huvet hahah!
Vi satt oss hos kompisen ett tag o  satt mest bara o tittade på varandra o log,  helt lyckliga ut. Gud vi hade verkligen saknat varandra. De är sån härlig känsla när nån tittar på en så där...bara ler o fastnar med blicken på en o ser så där lycklig ut. Underbar känsla.
Efter en stund gick vi iväg o satt oss o åt o pratade ut o jag frågade han hur han mått utan mig o om han klarar av att gå igenom de här med mig. Man såg att han var säker när han svarade. Han vet vad han vill o han har inte mått bra dom här dagarna=(
Han e villig att ta hur mycke skit som helst bara jag inte gör slut...de e det enda han vill att jag lovar.
Vi bestämde att vi skulle sätta oss o gå igenom vad vi kan göra för o undvika mina flippmodes så att de här inte händer igen.
Efter en stund var jag tvungen o springa till tåget men han vägra låta mig åka hem. Han ringde killen som han lånat lägenheten till o de ordnade sig så han sov nån annanstans istället=)
Vi satt oss hemma o skrattade maassooor o pratade om allt möjligt.
En sak han berättade var att när han såg mitt mess om att jag ville träffa han o prata efter att jag kommit hem från Borlänge så hade han hoppats på att de va en speciell sak jag ville berätta. Han hade hoppats på att jag skulle komma till honom o säga att vi vänta barn... Ojoj vad killen vill ha ett kärleksbarn! Han frågade mig kanske 6 ggr under kvällen om de inte kanske kunde vara så att jag var gravid. Jobbigt o behöva knäcka han om o om igen o säga att jag inte var de för man såg hur besviken han blev varje gång haha stackarn. Gud ger oss ett barn när vi e redo för ett tror jag=)
Man är ju 28 så de e ju inte för tidigt...plus att vi nu varit tillsammans i 8,5 år! De e inte lite...

Nu är vi iaf hemma igen i V-ås o han sa hur skönt de va o vara hemma.
Vi var först till Aros Baby o köpte present till nya brorsonen o sen åkte vi o stooorhandla massa mat. Efter det åkte vi till hans vän o hämta hem C:s kläder=) så nu är han BACK!

Han håller på o ordnar nån buljong till nå kött eller vad de är o sen ska vi ta maten o åka hem till hans pappa o äta. Sen blir de nog en film o massa mys me familjen...Dico, C o jag=)) Min lilla familj...

Känns underbart nu iaf...hoppas jag inte kommer me min drama igen.

Kommentarer
Postat av: Lucky

WHAT DID I TELL UUUUU!!!! Känns bra o skriva den meningen hahhaaa....Najs hörru bruden. När du mår bra så mår jag dubbbelt så braaa. "o så levde dem lyckliga i resten av sitt liv" (så kommer eran saga sluta, I promies ;) )

2008-10-29 @ 18:55:32
Postat av: Sandra

Gud vad sönt att allt börjar ordna upp sig, jag är så glad för eran skull!!!!

Kram

2008-10-29 @ 19:44:22
URL: http://www.filippamariakhouri.blogg.
Postat av: Amanda

Åååå TACK mina bästa tuna tjejer!!! Ni e så underbara som blir glada för min skull!!! Så glad att jag har er.

Pöss!

PS. Lucky! Om du jobbar Nybro i helgen får du jobba me C...hehe ;)

2008-10-30 @ 03:01:50
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0