Jobbigaa tankaar!

De känns som C är jättesur på mig...

Han har ju som sagt lovat att inte messa mig så hans kompis messa igår, som jag sa, o bad mig inte skriva grejer på facebook...som va lite skumt eftersom jag inte skrivit där...men dom vet ju inte vad en blogg är så om nån sa "läst på internet" så kanske dom tog för givet de va på face...
I vilket fall så känns de som han e arg på mig nu.
Hans kompis, som han är med nu, messade mig innan han kom dit o sa att han ska prata me han för de får inte ta slut. Ingen av dom har hört av sig så C kanske inte vill nå mer nu.

Innerst inne känner jag att de är så här:

C har svurit på att han inte ska göra nått för o vinna mig tillbaks (som mongo amanda tvingade han till) så nu säger han de till sin kompis att dom ska låta mig vara för om jag vill va me han så får JAG säga till.
Dessutom har de JÄMT varit han som kommer så han känner nog att de e dags för mig o visa nått.
Tror dessutom att han nånstans känner att de e för jobbigt nu när jag mår så här o han kanske vill ge mig lite tid att lugna mig så jag kan va bättre mot han.

De som skrämmer mig är tankarna...
Tänk om han nu när han e själv inser hur skönt hans liv kan vara utan mig...
Tänk om en jättesöt FRISK tjej pratade med han igår o han ser att de e så mycke skönare me nån som han kan prata normalt med o som e frisk o glad...
Tänk om han inser nu när han är ute att de finns inte bara amanda de finns mer o kanske nån annan e bättre...

Kunde inte sova igår me alla dessa tankar.

JAAA jag vet de e bara massa dåligt självförtoende som gör så man tänker så men de finns alltid en liten chans att de kan bli så här.

Jag saknar han till döds o vill åka dit men de e bättre han får känna efter nu i några dagar hur livet är utan mig. När vi pratar sen så vet jag att han fått känna efter o jag kommer få ett ärligt svar av honom.

Fast e så sugen på o messa nått till han bara för o se om han svarar.
Vill dessutom veta vem som ringt han o ställt massa frågor för då kan jag liska ut vem jag INTE ska ge lösen till.
Om jag messar o frågar det då? Fast då kanske jag låter kall som bara undrar om sånt...dessutom e de ju inte att låta han få känna efter hur ett liv utan mig e om jag kontaktar han hela tiden. UFFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måste sysselsätta mig me nått...TVÄTTA! Jaa jag tvättar hela dagen!!!! Hoppas tvättstugan har tid för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0