Uppe med tuppen

De blev en tidig morgon idag.
Var tvungen o åka till lasarettet o lämna blod för o se hur mina levervärden är o det kan man bara göra på morgonen. Vi gick upp 6 o fick skjuts dit sen.
Efter vi hade varit där så gick vi till ett bageri på stan o köpte nygräddade smörgåsar till mig, C o hans mami o tog en promenad i regnet till henne för o äta frukost med henne. De va faktiskt mysigt o promenera i regnet tidigt på morgonen.

C:s mama e världens mysigaste. Hon e är så otroligt snäll!
Hon e så gullig när hon säger mitt namn för hon uttalar de på ett speciellt sätt. Idag såg jag varför...
Så här har hon skrivit mitt namn...



Hahah söööt! Nu förstår jag varför hon uttalar de konstigt! Hon tror jag heter nått heeeelt annat! Hahaha!

Vi åt frukost tillsammans o sen tittade vi på lite kort från när C var liten. Han va världens sötaste bebis. Hoppas våra barn ser ut som honom!
Efter det så storstädade C hennes toalett för o hjälpa henne lite o jag satt o prata med henne. Hörde faktiskt rätt okey vad hon sa. Vissa personers röst hör man bättre...skumt.
Sen drog vi hem o storstäda o tvätta o nu på lunchen så träffade vi hans bror o åt på grekiska...mmmmmm.
Hans bror ska få barn vilken dag som helst o eftersom han jobbar så bad han oss kika runt efter nått fint smycke till hans fästmö o ge i present när bebis kommer. Gullit!!!! Så jag o C gick runt lite o titta men de fanns inte mycke.

Allt känns fortfarande bra med C men de e ju självklart maaasssvis me folk som vill träffa honom nu när han kommit ut o de ringer i telefonen från hela Sverige heeela tiden så han tom får lov o stänga av den ibland för o få lugnt. Tycker han verkar lite stressad men förhoppningsvis lugnar allt sig me tiden. De e nog bara nu i början som alla e mycket på...hoppas de iaf.
Vi pratade idag om hur han känner nu när de gått en vecka o han tycker inte att de känns mycket. Tror han fortfarande inte riktigt landat o insett att han e fri.
Han har inte mycket ro till att sova. Inatt tex så somna vi runt 1-2 o satt väckarklockan på 6.20 men när jag öppnade mina ögon runt 5.45 så låg han där helt vaken o snacka me Dico.
Han måste få mer sömn...

Nu e det dags för en kopp te =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0