Ufft=(

De e för jobbigt mina vänner...de e fööör jobbigt!
Man mår illa o man e rastlös o seg o känner sig äcklig o ful o stressad o nervös o alla hemska känslor man kan ha när man inte e med den man vill va med o man inte vet vad han gör eller tänker...

MÅSTE hålla ut ett tag till!!!
Sen tänkte jag fråga hans o min vän som han är med där i E-tuna hur han mår utan mig. Vet att han jämt är ärlig o om han tycker C ser ut o må okey o kanske tom sagt att han mår bra så kommer hans kompis säga de till mig.
Fast va han än säger så kommer jag självklart ändå åka o prata ut med C själv men vill ändå veta från vår väns perspektiv vad han tycker.

Igentligen borde jag låta han va ifred en vecka för första dagarna är alltid jobbigast men jag vet inte om jag pallar en hel vecka...
Tittar på mobilen varje sekund o hoppas på att han skriver nått. Plus att jag heeeela tiden vill messa han!

Sen kommer den där äckliga tanken fram oxå...ni vet den där att man hoppas på att nån har sett eller hört att han mår jättedåligt :S
Jag vet!!! De e hemskt!!! Men har vi inte alla tänkt o kännt så?? Eller e de bara jag som e ond...shit tänk om de bara e jag... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0