:S

Messade C nyss för o känna av lite...
Grattade han åt att ha blivit farbror inatt.
Fick inget tillbaks...=(
Vad betyder de?
Kört?

Fast jag erkänner jag tror att jag i stundens hetta sa att jag skulle byta nr o han sa att jag inte behövde de utan han kunde lova mig o inte messa om jag inte vill de...
Men ändå...jag skrev ju nu så då borde han fatta att de e okey o skriva...eller?

Kom på nu oxå att jag tvinga han svära på allt att han inte skulle komma hit eller göra nått annat för o försöka vinna mig tillbaks:S Så de hänger på mig att ta första steget om jag vill att vi ska bli tillsammans igen...shit...har alltid varit han som tagit första steget...
Skit jobbigt ju...tänk om man får nobben? Fast han skickade iofs de där messet igår om att jag har hans hjärta för alltid o att han kommer tillbaks så fort jag vill de.
Fast tänk om han ångrat sig nu o hans polare sagt till han o inte va me mig? (Hej dåliga självförtroende! Ja där titta du fram lite oxå..)


What to do, what to do...


Kommentarer
Postat av: THeZZaN

Sluta tänk!

DO IT!!!! :)

2008-10-24 @ 19:55:58
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hörru VAKNA! ÅK! kasta inte bort honom nu. Läs det du skrivit, det är ju självklart att han inte vill något annat än att vara med dig :) Så berättar du att det är lite jobbigt för dig och att du är osäker på saker nu när du inte hör, vem skulle inte varit det? Jag tror man tänker att man inte vill "tynga ner" sin partner, men jag lovar att om han känner så, då kommer han säga till. Fast jag tror dock inte han känner så :) Ni har längtat efter varandra sååå länge, skulle han inte lämnat dig tidigare om han inte klarat av dig? Jo, och gjorde han det? Nej, eftersom han vill leva med dig :)

2008-10-24 @ 21:05:04
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0