Kattvakt...

Vi e kattvakt till min väns katt o hon heter...håll i er nu...Doris! Hahaaa! Härligt namn...
C är inte överförtjust direkt... Han gillar inte katter.
De roliga är att hon vill mysa med honom heeela tiden o på natten ville hon sova på hans mage o kom smygande fram till honom o spann o flörta. C ville inte alls..."Amanda ta bort den!" Hahaha!
De e mysigt me katt faktiskt. Speciellt när dom e så goa som den här.


Lite ful söt så där...

Igår va en av C:s barndomskompisar här på morgonen o vi fixa frukost o käka me han sen tog vi en runda på stan o shoppa kläder till C o ett par jympa skor till mig.
Efter de handla vi o åkte till hans föräldrar o åt såååå god mat! Yummie!!!
De va jättebra hos dom. Sist vi va där var vi lite stressade men igår så va de perfekt o man såg att hans föräldrar va så lyckliga o ha han tillbaks. Han hjälpte dom o laga mat o skratta o hade de jättebra. Skönt o se! Dom har mått så dåligt när han va borta..

Sen va de dags för C att träna. Dom drog o spela badminton o de va meningen att jag skulle följa med men jag e så trött hela tiden så jag orkade inte. Fattar inte varför jag e så slut. Känns som jag varit vaken i 5 år o äntligen kan få sova..
I vilket fall så var planen att åka till E-tuna efter hans träning för han har ett möte där o sen skulle han träffa ett par vänner han inte sett på flera år. Dom kom hit o hämta han men jag kände att jag ville att dom skulle få vara själva lite o umgås så kan jag komma idag istället.
Vi ska kanske äta hos några bekanta där idag men blir de inte av så kommer han hem istället för att jag åker.

Fasiken, de va INTE lätt o somna igår. Har redan blivit beroende av hans famn. Inte bra...

Nu ska jag dusha o sen åka iväg med en kompis o kolla lite i affärer på Hälla.

DOOOOORIIIIIISSSSS!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0