Kanelbullens dag =)))

Oj nu va de ett tag sen jag skrev.
Jag har vart upptagen me o umgås en maaaaaaaassa me mina vänner dom här dagarna.
Har träffat olika vänner den här veckan som jag inte träffat på flera år. Bla härliga Sariba som flyttat till G-borg=(


Inne på Face..haha..

Hon är verkligen en på miljonen. Finns inte många som henne. Hon har sån härlig energi o inga hämningar utan gör EXAKT de hon får för sig att göra. En runda på stan kan bli en väldigt händelserik dag...
Hon e så jäkla skön! Man bara skrattar o skrattar! Härligt!

Igår va massa av mina vänner hemma hos mig för o fira min sista helg ensam.



De blev massa taco, Husnukaka o poker.




Husnukaka är Davids kaka=)
Så här ser den ut.



Den e såååå goood! Tack David!

Idag har några i gänget varit här o käkat massa kanelbullar o druckit te.

Jag har skrattat så mycket åt dom.
Även fast jag inte kan höra vad som sägs så skrattar man åt de dom gör. De e ett sånt härligt gäng. Plus att David håller mig informerad om vad som sägs då o då. Gulligt:)

Nu ville dom gå o sätta sig på Tabasco ett tag men jag är ärligt helt slut. Har varvat att umgås me David o alla andra vänner plus syrran som sov här över helgen med att springa runt på stan varje dag o försöka hitta nått snyggt o ha på mig dagen vi hämtar C.
De e såååå svårt o komma på vad man ska ha på sig!!!!!!!!!!!!! Vill att dagen ska bli perfekt o då vill man ju känna sig friieeeesh som David brukar säga...
Om nån har nått förslag på nått snyggt så hööjta gärna!

Nu ska jag käka lite fil...eller säger man dricka fil...aja jag ska iaf hälla i mig fil nu o sen sussa maassoor. Sååå trööött.

Byyebyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0