Jag vet inte...

Tror inte det är bra för mig eller min partner att jag har ett förhållande när jag mår så här...


Jag mår dåligt nu över allt som har med min hörsel o hälsa o göra o jag känner att de går ut fruktansvärt mycket på C...tyvärr...

Det är inte rättvist mot C o tvinga han umgås me mig när jag mår så här. Jag blir väldigt krävande.

Jag hör sämre nu än bara för några dagar sen o hörapparaten hjälper inte mycke o det skrämmer mig otroligt mycke. Läkarna vet inte vad som hänt o allt känns jätte jobbigt så jag gör kaos för minsta lilla sak C gör. Han har nyss kommit ut o ska njuta av livet inte sitta o må dåligt för att jag gör de.

De är nog bäst jag låter han vara ifred o koncentrerar mig på o bli frisk o starkare nu istället för jag kan inte vara bra i ett förhållande när jag mår så här...förstör bara allt...
Jag gjorde en stor grej över nått som kanske inte va så farligt o bad han sova borta inatt. Sa de för o skona han för jag e helt wacko just nu o de är nog inte bra för han o va runt mig.


Vad ska man göra i en sån här situation?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0