Förlåt...

Kommer lägga lösenord på min blogg nån gång nu i dagarna =(
Tycker de e jättejobbigt när man följt en blogg o den helt plötsligt blir låst men jag ger er gärna mitt lösenord om ni mailar mig på [email protected] (de är ett underline tecken _ mellan mandy o m80...syns inte så bra) eller lämna en kommentar.
Vill inte skriva här vad anledningen är men jag känner att jag måste...ett tag iallafall...

Tittade precis ut i trapphuset o han har varit här o hämtat alla sina grejer som jag ställt där...mådde skitdåligt när jag såg de. Känns verkligen som de är över nu när han inte har nått kvar här.

Undrar var han sov inatt...
Undrar var han ska bo...
Undrar var hans grejer står nu...
Men samtidigt vill jag inte veta nått...

De är jättegrått ute så jag har tänt lite ljus o sitter me min kopp te o ser nog mest ut som en zoombie.
Fick iaf mess av mami o syster att dom ville jag skulle hänga med o luncha på stan. Kommer få träffa min lilla guddotter o de hjälper jäääämt när man mår dåligt så jag ser fram emot de.

Ska gå en runda med Dico innan.
Tack gode gud att jag har min pudding Dico här...

Kommentarer
Postat av: lucky

amen hallå!!!

fattar ingenting, högre upp tänkte jag skriva att du skulle lägga av o att d bara e ett tillfälligt tjafs. Men nu när jag har kommit hit så fattar jag verkligen att d e allvar!!

Shit vad tråkigt!!! Men d känns som att d e nått som inte stämmer....för vad jag har fattat d som så älskar ni ju varann båda två. Jag menar att du vänta på han i 5år e ju tecken nog. Men som sagt sen vet ju inte jag vad som försigår er emellan....men hoppas ni kan träffas o prata ut ordentligt....sen om ni ändå bestämmer er för att göra slut så har ni ändå pratat om saker o ting.

Men gumman allt kommer o bli bra (lätt för mig o säga) ge d bara tid....för mig har du alltid varit stark.....o SKÄRPNING ME DITT SJÄLVFÖRTROENDE! Livet e tufft ibland, men du fixar d, pleaaasee!!

2008-10-25 @ 12:02:58
Postat av: Amanda

Min lucky!!! =)



Ja de blir nog lite fel om man läser de senast skrivna först...men du fattar nog ändå.

Jag vet jag måste ge de lite tid o ska göra de nu oxå. Ska sitta här o försöka få min skalle o tänka bättre o sen åker jag dit o försöker "vinna han tillbaks". Vill som sagt bara ge han lite ro o tid just nu...o mig med för den delen...men de e svårt o va utan han...

Tror de kommer bli bra iaf=) Hoppas de...

Puss min bästa

2008-10-25 @ 14:57:05
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0