Fattar inget...

Kan ni hjälpa mig förstå de här?

Va på väg o köpa pizza me mami o då fick jag ett mess från min vän.
Han sa att C hade ringt han o bett han säga till mig att jag skulle maila bilden jag fått på C:s bror bebis till C:s mail.

Eee??? Varför kan han inte messa mig själv o be om den? Okey okey han har svurit o inte messa mig men de bröt han ju när han messa mig för nån dag sen...dessutom kan han väl be vännen han e med, som oxå e vän med mig, att messa mig om han nu inte vill göra de själv...eller har han tvingat han oxå att svära på att inte messa mig?

No comprendo nada....

Blev lite sur där o chockad så jag råka...ja jag råka skicka ett mess till C.
Skrev ungefär att jag inte tyckte han behövde be andra folk att hälsa mig grejer utan att om han vill nått så kan han ju messa själv eller be hans/min polare o messa. Skrev att jag tyckte de va onödigt bara o att jag inte tyckte vi behöver hålla på så efter alla år...

Fick inget svar...

Vad de dumt av mig?

Nu vet jag att jag ska dit o prata me han om allt men de börjar kännas konstigt. Känner mig inte alls säker på vad han vill längre. Han beter sig skumt...som om vi hatar varandra eller nått...
Han kanske e sur att jag praktiskt tagit slängde ut honom o nu faktiskt, vad han tror, inte vill ha med han o göra men jag vill verkligen att han ska få tid o känna efter så han e säker på att inte livet utan mig e bättre. Vill bara ge han chans att känna efter därför jag inte åker dit nu.
Många tycker nog jag e puckad men om jag åker dit nu så kommer jag ha en känsla hela tiden att han inte fått en chans att se om han mår bättre utan mig o mitt dramatiska liv o att han kanske en vacker dag vaknar o bara känner hur fel allt är o drar. Hellre att han känner de nu än senare.

Förstår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0