20 timmar kvar...

Ååå Lord de e bara 20 timmar kvar på 4,9 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vet inte riktigt vad jag känner. Just nu känns de såå overkligt så jag tror nästan inte på de.
Sitter här o funderar vad jag ska fixa först...måste stoooorstäda, duscha Dico, som jag har varit för lat för o göra, vaxa benen, tvätta o massa meeeeeeer!!! Men jag bara sitter här o gör nada. Mitt huvud e inte riktigt med idag...för de första så tog jag på mig fel sko på fel fot imorse o oftast märker man de på en gång men inte jag. Jag gick runt ett tag innan jag insåg att de tryckte ovanligt mycke på stortårna...sen när jag hade vart ute me Dico så gick jag in i fel trappuppgång! Hur snurri e man inte då? Jobbigast va att en som bodde i den där trappuppgången stod utanför o såg mig gå in o sen ut. Man bor bara 4 i varje ingång så hon visste nog att jag inte hörde hemma där. Var nog därför hon glodde så mycke...ufft...
Jaja jag har iaf vart hos mamma igår o färga håret. Fick bli brunt igen. Kan lägga in en bild så får ni se hur de blev.

C:s kompisar har haft fullt upp me att planera C:s hemkomst. Dom messa mig i förrgår o undrade om de va okey att dom hade en välkomstgrej me taco o tårta o grejer i deras klubb som dom äger. Jag kan inte motstå när jag hör ordet tårta så jag sa att vi kommer men sen idag fick jag brev av C (äntligen!) o han skrev att han bara ville att kompisarna kom o hämta oss o skjutsa hem oss för de e nån slags tradition sen ville han bara ta de lugnt hemma me mig o Dico resten av kvällen...ooops. Men vi skulle inte vara där förrän 19 så han kommer nog tycka de e okey. Dom har liksom beställt 3 tårtor me text på så man kan ju inte inte dyka upp... I värsta fall får vi smita ifrån efter en stund...hehe.

Kan ni förstå att de blir sista natten jag kramar min kudde o låtsas att de e C?!??!?!?!?!? Ååååå va underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu MÅSTE jag tvätta Dico...sorry Dico here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0