Vad har mandy gjort idag?

Jag vågar knappt blogga nu för de känns som jag kommer för säga hemligheten men ska testa ...


Igår va jag mest hemma me Dico plutt. Sen på kvällen överraska min barndomskompis mig med MCDONALDS!!! Jag blev sååå glad!!! Tack gumman!
Vi vrålade i oss o sen va de dags o placera the big as i soffan för hon o hennes kille skulle vara med på tv!!!!!!!!!!! Hon va jääättefiiin!!! Jag e så stolt gumman!

Somnade 3 o vaknade 7 imorse. Jag e för uppspelt för o sova...

Drog till storesyrran o snacka lite o sen somna jag en stund på hennes soffa. Efter de gick vi o hämta Mayha från dagis o sen drog vi ner på stan o käkade på restaurang. Nu e jag heeeelt död.


Ikväll kommer C hem =)))))) Han har vart o jobbat i E-tuna.
Jag har en överraskning till honom...
Har köpt en present...hehe.





Hoppas han blir glad...

Jag avslöjar vad de e nån annan dag.

Ha en mysig kväll nu! De ska jag!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande!!! Redan jul?! ;)

Åhhh jag dööööööör ju av nyfikenhet....

2008-11-25 @ 20:35:14
Postat av: Amanda

Jag lovar att jag inte vill va så här hemlig igentligem...ha tålamod me mig nu...hehe.

2008-11-26 @ 08:57:27
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Natta

Va fick C av dej ?! Hihihi!!

2008-11-26 @ 17:22:51
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ska berätta... ;)

2008-11-28 @ 16:19:38
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: seyde

vad fick han?? jag är också såååå nyfiken? vi har ju gift oss....? ska ens fru hålla någon hemligt?

2008-12-01 @ 01:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0