Yo! Yo! ...


Hänger i E-tuna nu. Kom precis hit.
De va meningen att vi skulle med några vänner ut på middag för en av dom skulle troförlova sig men C kände för o åka o spela fotboll istället så vi gick inte. Han bad mig följa o titta på men zzzzzzzzzz....
Jag stannar i lilla lyan istället. Ska fixa o städa lite.


Igår valde jag att stanna o fira David.


Vi hade sketanskul!!!
De kom ett helt gäng faktiskt. Men alla fick inte plats på bilden...





Lilian o Ida hade fixat jättemysigt me massa plock...



...och tårta så klart...




mmmm


Plus att David fixa en Husnukaka när han kom!!!! Yeeees!!!!





Sen drog alla ut o...ja ni vet redan...jag stanna hemma som vanligt... FÖRLÅT David!!!! Tror han blev lite putt faktiskt över att jag inte följde=(

Eller vad tror ni...




Jag hatar bara o gå ut!!! Stannade hemma o rengjorde allt o kolla på film me Dico=)

C va ute här i E-tuna o fira en vän me grabbarna. Fick mess att han önska han va hos mig så han e nog inte nån ute kille heller...


Innan Davids kalas så träffade jag systerdottern o baka pepparkakor.




Dom blev...okey, dom blev skitfula...men ack så charmiga hahahha!





Mayha la till en tumör på en....




Men den här va finast...haha!




Nu ska jag städa lite sen ut o handla mat me baby.
Skönt o få se han igen...min lilla tjockis...


Kommentarer
Postat av: Dave

Tack för den gångna helgen.!!!! hade massor av skoj och uppskattade allt som alla gjorde för mig.!!! det betydde välldigt mycket!!! piz å kram

2008-11-18 @ 01:43:19
Postat av: Amanda

Anytime bästa Daaaveee!!!

2008-11-18 @ 11:11:13
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Anonym

imorgon :D

2008-11-18 @ 23:40:14
Postat av: Amanda

Hahha Seyde?

2008-11-18 @ 23:53:45
Postat av: Anonym

Nee...inte seyde................Dave

2008-11-20 @ 21:03:43
Postat av: Amanda

Aha Dave...så du tigger om en fest igen? Jag ljög när jag skrev anytime. Du får vänta ett år till nästa b-day...

2008-11-21 @ 09:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0