Skalle bild

Igår hade jag såååååååååå tråkigt!!! Ni vet så där så man veerkligen inte kan komma på nått o gö. Som tur e hade min barndomskompis Mattan lika tråkigt så hon kom över o vi satte oss i bilen o bestämde oss för  o dra till Eskilstunas shopping center, Tuna Park o gå runt lite.
Måste bara visa vilken gräslig klänning vi såg på KappAhl där...
DE ÄR 2008!!!! Hur kan man sälja sånt här??? (Den e tom 10 ggr finare på bild...)


Hallåå!!!! De är PLYSH!!!!!!!!!!!!! Å de tyget går ända ner till fötterna!!!
Why man? Why??


Imorse var jag o gjorde datormonografidelidodelido eller vad de heter...
Jag o Lelle kikade in o kolla på hur mitt huvud såg ut på röntgen bilden dom tog. Mitt huve e fotogeniskt hahaaa!
De såg ut som de bara va ett tomt svart hål där hjärnan skulle vara men vi hoppas på att de va nått där...skulle inte förvåna nån om den fattades... Var tom beredd på att se en "Jag strejkar" skylt när jag tittade på bilden men de såg bara tomt ut...

Vet inte vad jag ska hitt på idag men ska börja med en storstädning...yey...


Kommentarer
Postat av: nella

he he, ja, sis...hoppas verkligen att det var något i det svarta:)



Men dumma dig, inte sitta o kolla på skräckfilm själv! Jag brukar i alla fall ha som grundregel att kolla klart för att i slutet brukar det vara en logisk förklaring till allt...det känns skönt att få en lösning....ibland i alla fall...



kram!

big sis

2008-11-23 @ 03:07:22
Postat av: Natta

Hahahaha det var de fulaste jag sett :D !! Men komihåg Mandy att trotts att det är 2008 så finns det fortfarande pensionärer ;D !!

2008-11-23 @ 11:55:03
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0