Ut ur mitt hus!

Häromdagen sov Lilians kompis över så jag bestämde mig för o sova på soffan.
Lägger mig till rätta o messar godnatt till min baby. Sen ser jag i ögonvrån nått som rör sig....
De går en tarantel på mitt täcke!!!!!!!!! Vid magen!!!!!!!!!!!!
och jag fick en sån sjuk reaktion! Kände inte igen mig själv.
Jag kasta iväg täcket o börja svära massoooor! "MEN WHAT THE F**K! FU**ING SHIT! FAAN!!" Hahah! Vem pratar så?!?! Inte jag iaf... Men tydligen när en spindel traskar på magen...

Kände mig tvungen o ta ett kort på inbrottjuven...




Yfft!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen lät jag han traska upp på syrrans sko o släppte ut han på baksidan.
Om han ska bo här får han fan betala hyra...jäkla tjockis spindel...

Blev rätt skakis efteråt iaf o de va heeeelt omöjligt o somna sen.

De borde finnas en lag mot att spindlar ska få överasska en så där...

Ni ALLA hade dött!

Kommentarer
Postat av: Mattan

JA!!! Jag hade verkligen DÖTT!!!! =O

2008-11-18 @ 09:24:08
Postat av: Amanda

Jag dog faktiskt lite grann den natten...

2008-11-18 @ 11:12:28
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Natta

HAHAHAHA !!! Jag hade velat sett dej hoppa omkring och svära en massa :D !! Kan inte sluta garrva ;) !! Men hyra skulle han ha betalt om han stannat längre ABSOLUT :D !! Kram

2008-11-18 @ 11:35:31
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha! Jag blev värsta rövaren helt plötsligt med mitt språk... Va tvungen o stanna upp mitt i allt o tänka efter vad jag höll på me...mandy mongo...

2008-11-18 @ 14:04:29
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: merima

hahah söt du e jag hade med blivit rädd. men dedär me hyran ja dog av garv hahah sköön du e hur kan man komma på nått sånt roligt att säga haha.. kraaaam

2008-11-18 @ 15:45:25
Postat av: Amanda

DU e skön!!!!!!!!! Bästa Merimish!!!

2008-11-18 @ 15:55:50
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: THeZZaN

faan vilka rysningar ja fick när jag läste det här... om du tyckte du reagerade konstigt, så är det nog inget mot vad jag hade gjort. jag hade förmodligen dött. på riktigt!



åh amaaandaaa - nu kommer jag ju drömma mardrömmar!!

2008-11-18 @ 21:33:51
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: Amanda

Haha oj sorry Thezzan! Borde kanske satt en Varning för känsliga tittare-skylt innan inlägget... Looovar o gö de nästa gång nått djungel djur hälsar på.

Förresten säger David att de bara e en husspindel o inte en tarantel men tro inte på honom...en husspindel e väl fan inte stor som en rottweiler!?

2008-11-18 @ 22:01:59
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var inte en tarantel amanda...Du gjorde Västerås till värsta amazonas djungeln i borneos djungler bortom djungelboken!

2008-11-18 @ 23:12:47
Postat av: Anonym

Hahaha Daaaaaaaaaviiiiiiiiiiid!!!!!!!! De va en tarantel som ätit nån form av body pump pulver! Jag svääässss!!!

2008-11-18 @ 23:25:49
Postat av: Dave

kollade upp spindeln på nätet ..... 1 droppe av deras gift kan döda en människa innom 3 timmar!!! "alivacus act dictatus" heter dom på Latin..!!

2008-11-18 @ 23:28:34
Postat av: Amanda

Aa bra Dave...nu känns de bättre...

2008-11-18 @ 23:45:06
Postat av: Dave

men dom dör om dom biter dig amanda....dom klarar inte av socker, dom dör av det!... å du e ju så söt! =D...hahahahaha

2008-11-18 @ 23:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0