TACK!

Ni är små hjärtan i min tillvaro.
Grät när jag läste varenda en av era kommentarer.
Tack för att ni tar er tid o skriver några stöttande ord till oss. De betyder mer än ni kan förstå. Ni är guld!

Jag grät hela dagen o kvällen igår. Allt blev så verkligt när jag hade skrivit ner de så de vart riktigt tungt. Vet fortfarande inte hur jag ska klara av detta men jag har lagt undan de i bakhuvet nånstans nu. Vi är bra på o göra de i The Mendoza famili. De e vårt sätt o skydda oss...vi förtränger. Dessutom vill jag inte spendera min sista tid me min pöjke gråtandes för jag vill att han ska få ro o inte oroa sig för sin mami sista tiden. Jag vet att han känner att nått är fel när jag e ledsen för han kommer jääämt då. Ska svälja tårarna o försöka njuta av han sista tiden.

Min mamma o syster åker till Uruguay idag...eller som David kallar de, U r gay...haha!
Hängde en stund hos mamma igår för o säga hejdå. Hon kommer inte hem förrän i februari. Kommer sakna henne massor.
Stackars mami hade lagat massa mat o bakat bröd för hon trodde en av mina bröder skulle komma o hälsa på tidigare på kvällen men dom kom aldrig=( Hon va lite putt över de men jag , Mayha o syster Sara ställde upp me våra gap o käka upp nästan allt...hehe.
Sen baka jag o Mayha en sockerkaka som ingen orka äta...

E lite orolig för lill sis. Hon e jäääätteflygrädd! På vägen dit har hon ju mamma men på vägen hem flyger hon själv! De e ingen kort resa direkt... Hoppas allt går bra. Lycka till lillskitsis!

Jag o lillsis=)



Nu ska jag promenera me min son o sen fixa min favvo måltid på dygnet...FRULLE! Mmmm! Jag vill äta frulle heeeela dagen!


Kommentarer
Postat av: Natta

Jag vet en som är KLOCKREN ska du veta ;D !! DUUUUUUU !!!

2008-11-21 @ 21:26:27
URL: http://wwww.nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har ingen klocka men jag e ren!!! Skoja...de e du som e ticktackclean!!! Du e skit skön ju! Har nog läst din blogg hurru;)

När ska vi träffas alla igen?

2008-11-22 @ 11:34:54
Postat av: Natta

Jalla Mandy fixa nått nuuuuuu !! Bjud över Göteborskan och lite chips sen är allt TOPPEN :D!!

2008-11-23 @ 20:34:48
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haahah! I will!!!

2008-11-24 @ 12:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0