Softish dag me lillsis

Idag har jag bara hängt me lill sis o Mr Dico o haft de softish.

På morgonen hängde jag med o "håll i hand" när min sprut rädda lill sis tog sin Hepatit spruta inför Uruguay resan hon ska göra. JAG VILL OXÅ FÖLJAAA!!! Men tror inte vi kommer kunna skrapa ihop dom pengarna. C gick iofs lite plus nu i pokern men jag vill nog inte satsa dom på att försöka vinna mer...eller jag vet inte...vill ju sååå gärna åka! C tror att jag kommer må bättre om jag åker så han tycker vi ska försöka ordna peng. Får se hur de blir...
Syster klarade sig utan att börja gråta iaf när hon tog sprutan men hon såg lite skakis ut så dr o sköterskan blev lite nervösa o fråga om hon mådde okey...haha. Hon e såååå känslig min lillsis. ALLT gör ont...o då menar jag ALLT. Snudda henne o hon skriker hahaha...ufft.

Sen har vi solat o panta burkar o laga matish o sånt softish.
Om en timma kommer Fredda o Köz o hämtar oss så ska vi köpa hamburgare...mmmm sen blir de movie night in the Mendoza resident.

Hoppas ni har en lika softish kväll.

Byye!

PS. Nej jag har inte tappat bort C. Han e i E-tuna för han hade möte där idag o imorn. Saknar han...lite...hehe. Okey okey MYCKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0