Skräckfilm

Jag e ensam hemma me Dico o bestämmde mig för o koka en kopp te o slappa framför tv:n. Fastnade på en film på 6:an...en skräckis. Jag brukar aldrig kolla på skräckis för jag mår så konstigt efteråt o SPECIELLT inte om jag e ensam men jag fastnade o kunde inte sluta kolla.
Jag måste sätt rätt störd ut... För de första så börjar jag alltid låtsas skratta när de är som äckligast för att på nått sätt få de att bli mindre äckligt...typ "åmeh va töntigt" fast jag i princip håller på o bajjar ner mig för de e så läskigt. Sen måste jag ha ALLA kuddar i lägenheten omringade runt mig som en mur så jag inte ser några öppningar för vem vet, kanske de helt plötsligt står nån läskig demon där o kollar på mig o då vill INTE jag se han!!!
I vilket fall så handla den här filmen om just demoner o djävulen o sånt som jag e mest rädd för. Satt hela filmen o upprepa i mitt huve "De e bara en film..inget e verkligt...lugn Amanda".
Innan eftertexten dök upp så skrev dom lite om vad personerna som filmen handla om gör nu....
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEN VA VERKLIGHETSBASERAD!!!!!!!!!!!! Då dog mandy en smula till...

Nu ligger jag i sovrummet med bärbara i mitt knä o har den vridet så jag inte ser dörröppningen...

DIIIIICOOOO KOOOOM!!!


Kommentarer
Postat av: Natta

Jag hatar skräckisar :S och Filip hatar att jag hatar dem.....

2008-11-23 @ 11:57:41
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haahaah! De e bara o sitta o blunda!!

2008-11-24 @ 12:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0