Läkarbesök på gång...

Får några veckor sen fick jag de här MMS:et av min bästa Dave.


"Kolla upp de där... Annars gör jag det!"


Så godhjärtad människa att han bryr sig=))


Imorn e de ju dags för återbesöket med läkaren. Jag vet ju redan nu att den höga doseringen med kortison inte gjorde någon förändring på hörseln alls så imorn ska jag prata med henne om den här operationen som David hitta. Tydligen e de bara en i hela skandinavien som gjort den här operationen så de e nått nytt. Lite läskigt kanske men jag har sökt o läst lite på internet o de verkar som den här (EAS) är bättre än den dom vill göra nu (cochleaimplantat). Den här tar inte bort allt man redan har utan använder sig av de lilla man har kvar OCH lägger till "maskin" hörsel oxå. Nu kanske de inte är nått för mig eftersom att jag inte har nån hörsel kvar på de örat som dom vill operera men jag vill iaf kolla upp o fråga läkaren vad hon tycker för de finns ingen återvändo efter operationen.
Mår lite sådär inför imorn, vilket jag alltid gör när jag ska träffa läkaren. Jag hoppas ju alltid så innerligt att dom ska säga att dom vet vad som hänt mig o vad som e fel o varje gång jag går därifrån så e jag lika besviken. De e så tungt bara o inte veta.
Sen funderar jag lite på om jag ska acceptera att dom inte vet. En del av mig vill vänta med operation tills vi listat ut vad som hänt för vem vet, tänk om de e nått som kanske kanske kanske kan ordnas me tiden.
Känner mig lite förvirrad o snurrig just nu o vet inte riktigt vad jag vill. Operationen kanske inte ens hjälper liksom...då finns de inget mer att göra utom att acceptera mitt öde o jag vet inte om jag kan de just nu...
Dessutom har jag aldrig opererat mig förut i mitt liv o då självklart ska första operationen va i skallen! Ufft...¨

Min mamma har dessutom bokat resa till Uruguay o kommer inte vara här när operationen blir av så de känns lite...men jag har ju C o mina syskon o mina vänner så klart så jag ska nog klara mig ändå...

Mycke tankar i huvet just nu o mycke...alldeles fööör mycke mat i magen... Fredda o Lilli e här=) ska lägga mig i soffan o jäsa lite me dom men först måste jag bara visa Davids andra mess som han skicka efter han skicka den häruppe...sorry David...måste...


"Ska googla henne o se vem hennes läkare är o kontakta honom eller journalisten som skrev det! Kolla upp lite du oxå=) Vad gör du? Jag sitter o bajsar..."


HAHAAHAAAHAA! Kan man hitta nån mer omtänksam o härligare människa än David!!!


Nu ska jag chilla o försöka tänka positivt. Kanske om ni håller en tumme var så säger läkaren imorgon att hon klurat ut allt o vet vad som e fel=) Vi kan väl testa iaf??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0