I´m back

Nu e vi hemma igen från vår lilla roadtrip. Som vanligt så hade vi de skitans bra me våra vänner. Dom e underbara!

Tyvärr blev de ingen kissemiss igår=( Ägaren bestämde sig för o behålla den.
Får se hur vi gör nu. Jag vet att jag inte kan andas utan ett djur hemma. C sa att de kommer ordna sig så jag får väl hoppas på de...

Han åkte precis till E-tuna för o jobba. Jag o Dico drar nog dit imorn eller på söndag för på söndag kväll ska vi på fest! De ska vara reunion på ett ställe jag jobbade på där förut o de va så många härliga folk jag jobbade med då så jag ser fram emot. Vår vän jobbade oxå där som vakt så han kommer oxå o jag fick ta med mig min färstman så vi kommer komma alla tre=)  
LITE jobbigt känns de faktiskt o gå dit om jag ska vara ärlig...så där så jag funderar ibland på o inte gå... Anledningen är att när jag jobbade där så hörde jag o nu när jag träffar alla så måste jag förklara om o om igen hela kvällen att jag inte hör o de e bara sån jobbig situation för allt blir så fel...de blir liksom att jag förklarar men sen fortsätter dom prata me mig ändå...antagligen för o fråga vad som hänt...men jag hör inte vad dom frågar så tillslut står man bara o kollar på varan o sen finns de inte så mycke alternativ mer än o säga "Ok hejdå" o gå vidare...tills nästa kommer fram o vill hälsa, då börjar de om från början hahah. Dessutom så skiter dom som vet om min sjukdom att komma fram för dom vet de e lönlöst... Ufft jobbigt men vad ska man gö... Hoppas på att C förklarar om nån kommer fram  men samtidigt...hur kul e de o gå på en reunion om man inte kan hälsa på nån? AAAAAAAAAAJA jag ska sluta prata som de e synd om mig o gnälla massor o bara gå dit o försöka ha kul! Jag måste ju försöka leva mitt vanliga liv även om de inte e lika roligt längre...

Nu ska jag försöka få seyde att föra över bilder från när vi va hemma hos dom så jag kan visa=)

Hörs da!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bara så du vet så kommer jag och hämtar dig om du inte e på plats på söndag!!!!! Min finaste Mandy, det kommer ju bli superkul, du behöver få ett avbrott från dina snurriga tankar. Kul att C ville följa med. Puss!

2008-11-28 @ 19:11:47
URL: http://www.filippamariakhouri.blogg.
Postat av: lucky

Sandra, du e ju bara för sköööön!

Och Mandy jag säger bara d samma, VI, jag o Sandra kommer o hämtar dig om du inte dyker upp, hahhaaa!

Nä skämtar med dig, jag förstår vad du menar, många kännslor kan jag tänka mig, kul o träffa alla från förr, men samtidigt kanske lite jobbigt att berätta o förklara saker o ting.

Men tänk inte på d,...vi e ju där och så har du C med oxå, d blir kanon ska du se....d kommer bli sjukaste festen tror jag, med andra ord en riktig OT-fest, hahaaa....Vi ses på söndag, un beso grande para ti!

2008-11-28 @ 21:19:42
Postat av: Sandra

Alltså fattar ni att det kommer bli en galen kväll, känns som om vi måste planer en "skvallra efter festen"-kväll, snarast, pronto!!!!

Puss mina små snäckor!

Ciao

2008-11-28 @ 21:47:30
URL: http://www.filippamariakhouri.blogg.
Postat av: THeZZaN

äh klart du ska gå på festen! :)

och du! det finns ju massa kissemissar... de är väl bara att ni håller utkik efter något annat.

(kolla på www.huskatten.com därifrån kommer min bäbis.)

2008-11-28 @ 23:24:45
URL: http://gullback.blogspot.com
Postat av: Amanda

JAG KOMMER!!!!! Hahaha! Funderat lite o även om jag bara sitter där så e de värt de bara för o se alla. Vi ska ha kuligt!!! O yeees vi måste planera in en skvaller kväll sen efteråt haahaa!



Tack Thezzan för tipset! De va nått sånt jag leta efter men hittade inget så taaack! Ska kika nu med en gång.



Puss på er!!!!

2008-11-29 @ 12:34:48
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0