Home...

Nu e jag hemma igen från vart jag nu va...nånstans vid Skövde i think:S
Har haft de riktigt trevligt med vår vän o hans fru faktiskt. Hon var underbar. Kul! Blir glad att han hittat nån som henne. Hoppas bara lill snoris behandlar henne bra nu oxå. Men de såg ut som dom hade det bra tillsammans=)
Dom följde med oss till E-tuna idag för C hade möte sen drog jag o Seyde hem till västerås. De va meningen att our husband skulle komma dit senare men hennes man ville hem igen o sova ut. Bad C stanna i e-tuna för han ska ändå dit o jobba hela helgen så nu sitter jag o relaxar me Dico=)
Har inte vart själv så mycke sista tiden så nu känns de helt okey o få lite ensam tid. Vanliga gänget igen...jag o Dico=)

Var till affären o köpte lite mmmm grejer till min softish kväll=)

Amanda! Jag ääälskar dig själv när du köper sånt här gott till mig själv!!!


Erkänner att när jag skrivit klart de här inlägget va 2 redan burta. Haha va tjock jag är!!! Men de gör inget! C älskar mig ändååååå!!!


Tog ingen kamera me mig på vår roadtrip tyvärr...men Seyde tog en bild när jag pröva hennes läckra cowboy hatt haha. Snyggt va?



Howdie people!!!


Kommentarer
Postat av: Natta

BÄSTA bilden på dej jag sett hittils :D !! Mera mera mera hahaha ;). Gott med BULLAR :S...vill oxå ha !?

2008-11-14 @ 11:42:59
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha du gilla mandy som cowboy eller? Hahaha!

Jag e sämst på o lägga in bilder på mig själv här på bloggen...känns som de e lite ointressant o se bild på mig...zzzzz du vet. Men om du registrerar dig på facebook nån jäkla gång så kan du se massa kort som jag har där!!! Jallish nu! Registrera dig! Jag o Seyde väntar på rej! Du får en bulle om du gör de;)

2008-11-14 @ 12:24:14
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0