Helt slut!

Jag ligger här i soffan me syrran o ska snart fixa mackor o oboy o se film. C är o träffar några vänner o spelar pokerlish. Han e duktig på poker faktiskt. När han satt inne så hade dom inte mycket att göra så de blev mycke poker spelande där....så han har fått mycke träning.
Jag funderar på o följa med min syster o mama till Sydamerika nu i vinter men vi har inte så mycke pengar just nu. En biljett kostar 8500. Därför C är o spelar säger han...så jag kan åka med. Men jag vet att han gillar o spela poker så de är nog bara en ursäkt men vi får hålla tummarna att han kan vinna lite..höhö;)

Igår var vi o bowla=)
Och när Dave får skriva namnen så heter han så klart de här...

Hahahaha! (PS. Notera att A som e jag leder över alla andra..hehe...)


Vi blev ett helt gäng...8 st...jätte kul va det! Men jag va såååå trött o jag har märkt ett mönster me min hörsel. När jag blir så där trött, de e då jag knappt hör nått fast jag har på högsta volym. Samma om jag ligger o sover o nån väcker mig plötsligt så hör jag lika dåligt eller om jag vaknar fast jag inte har sovit ut. Så jag ska tänka på o vila om jag e trött så jag slipper undan dom här katastrof dagarna me hörseln,
Jag följde iaf med till Tabasco efter bowlingen fast jag var heelt slut. Man ser ju inte David varje dag. Käkade mmm mat.


Sen ville jag bara springa hem till mina mjukisbyxor. Dom andra stannade o gick vidare till Blue Moon Bar.

Idag kom C äntligen hem. Han har verkligen varit saknad.
Han ville komma tidigt eftersom vi skulle bjuda familjen på mat o han ville förberedda. Han stod vid tågstation kl 10 men första tåget gick inte förrän 2...jobbigt!
Min bästa Dave övertala lill-Robert o åka o hämta C så tillslut fick han skjuts hem. Vilken lyx! Tack Dave o Robert!!!!
Jag syrran, C o Dave käkade en brunch när dom kom hem sen gick jag o syrran en sväng på stan medans C förberedde inför middan.
Vi tvingade David o stanna me oss på middan...hehe.
Dom båda slet i köket o de blev suuuupergott!!!

Hahah söta!

Tror middan gick bra faktiskt. De e så svårt o känna av stämningen när man inte hör men de såg ut som C pratade me alla o syrran sa att de gick bra. Mycket nöjd iaf.

(Herregud dålig bild kvalitet! Måste skaffa kamera...vinn ikväll C VINN! Haha!)

C fick äntligen träffa min guddotter oxå=) Hon verkade gilla honom o han fick tom en puss...hehe. Sötisar.

Nu ska jag BARA softa! C vill att jag kommer till honom men jag orkar verkligen inte. Skulle nog kunna somna stående just nu. Men de e en sån där skön trötthet...ni vet så där harmoniskt o avslappnat o skönt...njuter av livet nu tror jag...även om de e lite knas i öronen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0