Lillansiktet!!!

Inatt hade jag lite ont i magen o de kom lite blod så blev självklart orolig.
C som var i E-tuna o jobba kom till V-ås med taxi o vi åkte in till akuten.

Dom undersökte mig o sa att allt såg toppen ut. De e vanligt att de blöder lite ibland sa dom.

Vi fick se lillskiten!!!!

C blev så glad så han nästan klämde ihop min hand o såg otroligt rörd ut.

Lilltjorven flöt omkring där helt harmoniskt. Jag trodde den vinka till oss men läkaren sa att de va hjärtat som dunka.

Här e den!!!



Lite dålig bild men ändå....

De vart verkligen en tankeställare när man fick se den o se hjärtat slå. Blev helt plötsligt JÄTTE rädd om magen o kände verkligen att jag ska göra allt för att den ska må perfekt i min mage.

Vi älskar dig lillskit!


Kommentarer
Postat av: Natta

Jag ÄLSKAR oxå din Lillskit :D !! PÖSS

2008-12-26 @ 11:03:29
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nemän grattis!! Åh vad roligt, har inte läst din blogg på ett tag så jag har inte hängt med i svängarna!! Lycka till & Hoppas allt går bra!!

2009-01-13 @ 10:20:30
URL: http://cferetti.blogg.se/
Postat av: Amanda

TACK Camilla o desamma!!! De e ju dags för dig närsomhelst!!! Rooooligt! Du får skriva om förlossningen i din blogg så jag kan läsa;)

2009-01-14 @ 10:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0