Julafton

Julen var riktigt myspysig i år=)
Måste har varit för att jag äntligen hade min älskling hemma på julafton. De va 5 år sen vi firade jul tillsammans.

Först var vi hemma me lillsis o en av mina storesystrar o firade storesysters födelsedag. C lagade mat åt oss o sen kolla vi lite på Kalle o gjorde oss iordning.
Sen kom låtsaspappa o hämta oss o vi åkte hem till mami. Hon blev så glad att syster var i V-ås. Vi lyckades hålla de hemligt o hon blev riktigt överraskad. Tror tom hon grät en skvätt.
Mamma hade gjort maaaaaaaaassooooooooor me mat o dukat jättefint. Blir så ledsen för de går inte o sätta in bilder men får försöka igen nån annan dag.
Efter lite myspys där så kom C:s bror o hämta oss op vi åkte till hans pappa. Innan vi åkte så klappa mamma min C o sa du måste ta hand om hennne haha. Sen fick han en stor kram o mamma blev tårögd. Stackars mami, alltid så orolig. Jag sa att han tar jättebra hand om mig o då sa hon jag vet. Älskade mamma....
Hos C så blev de mat igen o jag höll ärligt på o spricka där ett tag. Såg ut som jag var i månad 5!!!
Efter presentutdelning så fick jag mess av familjen att dom ville jag skulle komma tillbaks en stund så dom kom o hämta mig. När jag kom fram till mamma så satt David, Fredrik o Robert där o smaska på mammas mat hahhaa. Mamma hade bjudit dit dom o sen ville dom säkert träffa lillsis som just kommit hem. Jag busa mest me systerdotter sen somna jag på soffan så Lelle skjutsa hem mig.

Riktigt bra jul iaf. Synd bara att jag inte kan visa bilder=(

Nu har jag maaaassoooor o göra! De e grejer på gång men jag får inte avslöja nått förrän imorn. Usch va jobbigt de e o va så hemlig men jag har fått order från folk som e starkare än mig så jag vågar inte säga nått.
Försöker säga så fort som möjligt.

Magen mår bra förresten. Fick min första mag-klapp igår hehe=)

Nu måste jag springa!
Byye

UPPDATERAT

Lyckades sätta in bilder! Jehoo!



Min mammas julbord mmmmmm.



Plus lite mer...




Plus min favvo!! MAMMAS HEMBAKADE BRÖD! Mmmmmmmmmmmm!!!



Här e lite av C:s familjs julbord.
Sen kom de även en kalkon o lite potatis o tillbehör. Yummie! (Inte lika aktiv me kameran där...)

Hahaa! Råkade visst bara lägga in bilder på mat. Va tråkig jag är. Men jag lägger in mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0