Judge Judy

                                

Herrgu... Suttit o kollat på massa avsnitt av Domaren Judy eller va de heter.. Ojoj va hon e kaxig! Okey ibland e det med nått pucko i programmet som man bara vill att hon ska peppra men ibland blir man chockad att folk tar så mycke skit. Vissa grejer som hon säger låter ju som om de kom från en omogen 14 åring. Ibland e hon dock mitt i prick hahaha.
Jaja hon e nog smart o fattar att hon gör bra tv ju kaxigare hon är men herregu tänk om hon e så där privat oxå! Stackars barn om hon har såna...dom ba döööööööör efter en kram från sin mama hon ba "Pratar jag med dig? Ne just de så zippit" eller nått annat "häftigt".
Nu för tiden e de ju "häftigt" o vara en kaxig kvinna som klarar sig själv. De e typ "fult" att avguda sin kille o vilja göra saker åt han, och att göra som han SÄGER e de aaaaaaallra fuuulaste o förskräckligaste man kan göra. Om du nånsin gör som din kille vill då e det minsann synd om dig för då har du tydligen ingen egen hjärna utan e heeelt hjärntvättad av killen.
Däremot om HAN skulle få för sig att inte göra nått som DU vill att han ska göra så e de absoluuuut inget o ha o du måste SNABBT dumpa skiten.
Jaja, tur att man e i ett förhållande där man tänker lika. Man ska GE o TA inte bara FÅ eller GÅ...haha fin liten ordvits de blev da.
Jag äääälskar o göra saker för min man o om han blir glad om jag gör nått eller skippar o gö nått för hans skull så gör jag de utan tvekan precis som han gör saker för mig o hoppar saker om de känns bättre för mig.
Men sen finns de såna där brudar som höjer ögonbrynen o tycker att man AALDRIG ska skita i nått för sin killes skull o bla bla bla. Why not??? Får han inte må FÖÖÖR bra eller? De känns som de e så dom känner... Sorgligt... Skulle aldrig vilja vara i ett förhållande där allt känns som en tävling o man inte kan slappna av o bara få varann o må bra bara för att andra säger att de e fel.
Som tur är tänker inte alla tjejer så här men man har fått höra konstiga grejer från vissa tjejer ibland. Vissa älskar makt om man säger så...

Imorn ska jag hjälpa syrran o tömma sin lägenhet o sen ska jag träffa Baloo så jag måååste försöka sova men jag känner att de kommer bli omöjligt...klockan e ju bara 05.24 så varför ska man sova nu...suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0