Tjabba

Vad ska jag skriva....

Jag var o disco-bowla i tisdags igen. Det var kul. Vi var några fler den här gången.
                      image53
                      image54
                      image55

Igår var jag med Mathilda. Hon kom o hämta mig efter jobbet o sen drog vi till Hälla o gick runt i några affärer. O avslutade det hela med att käka på McDonalds så klart.
Sen drog vi till henne o kolla på Idol. Hennes föräldrar kikade förbi sen så jag passade på att åka hem med dom.

Idag lyckades min granne få min lägenhet uthyrd...jippie!!! Jag sparar otroligt mycket pengar på det...kobbigt bara att behöva åka dit o rensa o städa. Ska göra det i helgen, men det är det värt.
Vi sa upp mitt abonnemang på telefon o internet idag också. Ingen ide att sitta o betala det liksom. Så nu bor man här...

Var o lämna blod i morse...hoppas värderna är bättre nu...ufft. Sen på eftermiddan åkte jag med mamma till Erikslund o ÖB. Handla lite grejer att städa lägenheten med.
Vi skulle igentligen åkt till stan idag för dom har öppet till 21 men ingen palla så jag sitter här framför datorn istället. Har ont i magen...buhu.

Ok, talk soon.

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0