MIN GUDDOTTER KAN GÅ!!!

Jag skrev inte nått igår för vi var uppe hela natten o fixa med proppar. Hela nedervåningen slockna igår kväll, inklusive kyl/frys så det var bråttom med att fixa det så inte all mat blev förstörd.
Vi provade allt o jag gav till slut upp för jag var så otroooligt trött.
Imorse när vi vaknade så hade mamma ringt till en bekant så han kom hit o hjälpte oss. Det visade sig att det fanns ett till propphus på framsidan av huset o det var där problemet satt, så nu är allt ok.

Min söta lilla guddotter var här på besök igår o HON LÄRDE SIG ATT GÅ! Det var första stegen igår o jag blev så rörd så jag fick tårar. Första stegen kom lite sent, men bättre sent än aldrig.

Charito är på väg hit nu med grejer till taco så det blir säkert mysigt ikväll.

Kanske skriver mer sen eller imorn...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0