Torsdag...

..o jag hoppas på en lugn sådan. Vi har varit ute nästan 7-8 h varje dag sista veckan i både regn o sol. De är väldigt tungt att putta vagn med 2 gräbs, varor o leksaker med magen. Träningsvärk tom... En lugn hemma dag o lite bakning känner jag för. En bild från helgen när vi var ute o flängde. De fanns ett hopptält på Max. Gräbsen hade redan lunchat hemma så dom fick nuggets o pommes som snacks medans mamman vräkte i sig ;-) Sen var vi till djuraffärn, leksaks affären, andra leksaksaffärn, ikea , city gross (dom har barn karusell där) o tusen ställen till. Tänk om man hade bil. Vilken lyx. Men jag fortsätter putta runt. Allt för mina gräbs. Adam sover än o Charlie leker give me five med min vänstra hand o fnissar ihjäl sig. Han e nöjd med väldigt lite den där grabben. På tal om Charlie, han började gå igår!!!! Mamma hjärtat blev så stolt så jag skrek. Då satt han sig så klart. Men 3 steg tog han :-) sötis!!! Nu ska jag klämma i mig frukost. Har sovit dåligt inatt så jag e väldigt seg. Hoppas frukost piggar upp. God morgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0