Saftig chokladkaka

Nu regnar de här. Tur att jag o Adam bakat jordens saftigaste choklad kaka. Vad passar bättre i sånt här väder än nybakat o en kopp te. Annars har vi städat o dammat idag. Tvättat oxå. Så skönt o ha tvätt maskin i hemmet. Speciellt när man har barn. Fatta vad jobbigt o släpa på tvätt o barn fram o tillbaks till tvättstugan. Ufft... Igår körde Adam sin blixten bil med mig o kika på en tjejs lägenhet som ligger i gatan bredvid. Hon var ju här i förrgår o kolla på våran o ville gärna byta. Förstår de. Våran e ju mysig. Hennes såg precis likadan ut fast med ett extra rum vid vardagsrummet. Sen hade hon finare golv o tapeter oxå. Däremot blev jag riktigt besviken på fram o baksidan. De såg inte fräsht ut. Här har vi ju super mysigt med massor av blommor både på fram o baksidan . Men men. Man kan inte få allt... Vi kommer byta så fort som möjligt. Vad underbart o få lite större :-) Annars har vi bara njutit i solen hela dagarna. Charlie var på 1 års koll o allt var fint. Han fick däremot 2 sprutor som gjorde riktigt ont. Hjärt skärande skrik. Stackars krull. Men han sluta rätt snabbt. Efter de drog vi till Rudbecksparken o käka mat som jag packat med mig. De var riktigt skönt o ligga där o jäsa o kolla på när pappa C lekte med boysen. Trött gravid småbarnsmorsa njuuuter... Ute dagar gör så Adam blir riktigt trött. Häromdan märkte jag hur de plötsligt blev lite för tyst. Gick o kika o hittade en däckad storebror på golvet o lillebror som försökte väcka. <3 Nu fick jag mess att vi får gäster ikväll så ska ta mig en dush. Man blir svettig av o storstäda ju. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0