Förskole möte

Idag har jag hängt hemma o på fram o baksidan med gräbsen. Vi har varit ute o gjort så mycke varje dag så tom Adam tyckte vi kunde vara hemma idag. Vi älskar o hänga på vår fina baksida o på framsidan har dom en lekpark precis utanför dörrn. Perfect! Jag o Adam har även gjort lasange o blåbärspaj. Vi e grymma! Blev riktigt gott! Ikväll har c tagit ledigt från jobbet. Vi ska nämligen på info möte på Adams förskola. I augusti börjar han. De e första gången han går på förskola. Han kommer vara 3 när han börjar. Adam har själv bett om o få börja på dagis o leka med kompisar som han säger. Känns mycke bättre att han själv vill. De blir fem timmar tre ggr i veckan. Blir nog bra. Jag gillar egentligen inte tanken på att han ska börja. Känns riktigt läskigt att nån annan ska ha ansvar för mina barn. Sjukt egentligen. Men jag antar att man vänjer sig med idén. Får se hur de känns efter idag. Får ju träffa fröknarna. Nu ska jag ge barnen lite middag innan jag o c drar. Deras mormor kommer o leker lite med dom medans vi e borta. Ha en skön kväll. Lite bilder från dagen...

Kommentarer
Postat av: sonja

va roligt :D hoppas att ni haft de jätte bra :)

2012-06-02 @ 12:10:02
Postat av: Amanda

Tack! :-) Förutom skratt attacken vi skämde ut oss med att få under mötet så gick de bra :-)

2012-06-04 @ 10:33:13
Postat av: sonja

hahahah :D de bra att du ha de roligt :D när kommer baby i magen?

2012-06-04 @ 11:51:44
Postat av: Amanda

Enligt ultraljud kommer den 8 oktober. Enligt mig kommer hon den 4 ;-)

2012-06-05 @ 16:51:09
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: sonja

hoppas att de kommer gå bra :) jag är jätte nyfiken på hur allt kommer gå :)

2012-06-08 @ 12:26:52
Postat av: Anonym

Jag med!!! : D

2012-06-14 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0