Film mys i regnet

Ligger här i sängen o lollar film med min äldsta. Han tittar på nån tråkig Lego film så jag smyg bloggar istället. Den minsta har nap time. Vi var ute i regnet en sväng men vi blir ju så blöta o vagnen oxå så de var ingen hit. Lekte järnet med fotbollen inomhus istället. Stackars Charlie försökte hänga med o ta bollen men han hinner aldrig :-( Men han skrattar ändå. Igår var vi ute på äventyr. Riktigt mysig dag som vi avsluta med middag hos C:s föräldrar. På vägen hem somna båda o sov till nästa dag. Perfekt! Måste ju ändra rutinerna med tidigare kvällar nu när dom börjar dagis i augusti. Adam har ju lagt sig hur sent som helst ibland. Igår somna dom iaf 20 o vakna 7. Märktes dock att dom inte var så vana med de för kl 9 somna dom igen 1 h. Dagen har gått saaaaakta. Antagligen för vi vakna så tidigt men oxå för jag vill den ska gå snabbt. Då brukar de gå segt. Vi ska ÄNTLIGEN få kika på bebis i magen!:-D Jag är dock döds orolig att nått e fel. C säger att jag alltid e de men den här gången e de värst. Antagligen för vänner i min omkrets råkat ut för hemska saker... Jag kan bara hålla tummarna att allt e bra. Vi får ju även reda på kön så spännande kommer de bli! :-D Älskar första ultraljudet! Nu vill Adam jag tittar på hans tråk film... Adios På väg på äventyr... Charlie e livrädd... Vi har vart på b-day party oxå. Adam på väg till kalaset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0