Fredaaag!!!

Sitter på baksidan o kollar när mina gräbs leker i tomten. De går fin klädda barn o föräldrar förbi hela tiden. Dagis o skolavslutning överallt här idag. De är lite mysigt. Nästa år går vi oxå på våra barns avslutning. Gulligt värre! Ser fram emot de :)
Idag ska vi till pappa C:s jobb o grilla med alla där. Sen blir de lite shopping på Erikslund innan vi drar hem o lagar nått gott till Sverige matchen.
Hoppas jag blir pigg när vi kommer igång. Just nu är jag världens segaste. Funderar på hur de ligger till med mitt järnvärde. Sist jag var hos barnmorskan så var de ju kasst. Nästa vecka ska jag dit igen. Hoppas de blivit bättre.
Nu måste vi rulla iväg innan pappa C äter upp allt.

Bjussar på en bild på mig. Märkt att jag e snål på sånt i jämförelse med andra bloggar.
Mag bild ska ordnas oxå ;)

Adios


Kommentarer
Postat av: sonja

sån vacker mamma dom har <3

2012-06-17 @ 21:30:16
Postat av: Anonym

Tack snälla <3

2012-06-18 @ 14:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0