Tisdag

Hej hopp! Ligger i sängen med nån som andas väldigt tungt i mitt öra. Men de gör mig inget. Så glad att han aldrig snarkar. De skulle jag inte klarat av... Hoppas på att jag får lite sömn inatt. Igår natt var de inte lätt kan jag säga. Hur jag än låg så tryckte bebisen så jag inte kunde andas. Så frustrerande! Jag känner att hon är stor men jag blir lite nervös. De e ju 2 hela månader kvar! Om jag har problem redan nu med att både sitta o ligga vid vissa tillfällen, hur ska de bli sen?!? 16 augusti har vi iaf ett tillväxt ultraljud så då får jag väl se om de är en giant baby där inne... Idag gjorde C mumsig pizza till oss så jag o gräbsen gjorde saftiga chokladkladds muffins till han. Så sjukt goda blev dom! Perfekt kladdiga. Inte för lite o inte för mycke. Lämnar er med bilder på de o säger godnatt. En mamma måste sova ;)


Kommentarer
Postat av: Annika "lillis"

Heeeej! Trodde du slutat bloggga!! Gick in av en slump o blev glad att du bloggar igen!
Grattis till lilla flickan i magen!! Modigt av er o skaffa tre så tätt!!
Vi har ju Hedda född i augusti 2009 ( om du kommer ihåg, vi va ju bla länge i thailand). Sen hade vi lyckan att få en till dotter, Nikki, i februari i år.
Va spännande ska jag kika in på din blogg lite nu o då! //lillis

2012-07-19 @ 15:03:38
Postat av: Anonym

Hej Lillis! Klart jag minns! Var så impad att ni vågade bo utomlands med en liten så länge. Så ni är tillbaks i Sverige nu?
Grattis till tvåan! :) Vad roligt! Funkar de bra med två?
Kram till dig o tjejerna ;)

2012-07-22 @ 15:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0